خبرگزاری کار ایران

جمعیت هلال احمر استان همدان و سازمان انتقال خون قرار مهربانی رمضان گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۵۳

معاونت جوانان این جمعیت و سازمان انتقال خون همدان طرح قرار مهربانی رمضان را راستای جمع آوری خون و ترویج فرهنگ اهداء خون به اجرا در می‌آورند.

ایلنا: معاونت جوانان این جمعیت و سازمان انتقال خون همدان طرح قرار مهربانی رمضان را راستای جمع آوری خون و ترویج فرهنگ اهداء خون به اجرا در می‌آورند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ به همین مناسبت نشست خبری سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر استان در محل سالن جلسات سازمان انتقال خون برگزار شد که دکتر افشین محمدی مدیر کل این سازمان ضمن خیر مقدم و تبریک ماه مبارک رمضان، به برنامه‌های این سازمان در ایام ماه مبارک اشاره کرد و خاطر نشان نمود واحدهای خونگیری در ماه مبارک علاوه بر اینکه صبح و بعداز ظهر از مراجعین خون اهدایی دریافت می‌کنند بعد از افطار هم این آمادگی رادارند هرتعداد مراجعه کننده باشد خونگیری نمایند.

وی از هم استانی‌های نوعدوست ونیکوکار، خواست با توجه پایین آمدن میزان اهداء خون در ماه رمضان، برای پیشگیری از مشکلات بعدی خصوصاکمبود خون می‌توانند حتی بعداز افطار به این سازمان مراجعه نمایند.

دکتر افشین محمدی گفت: بنا به ضرورت، اتوبوس سیار این سازمان در اینده نزدیک با تجهیزات کامل راه اندازی خواهد شد تا در هر کجا هموطنان بصورت گروهی برای خون دادن اعلام آمادگی کنند به محل اعزام شود و عملیات خونگیری را درکمترین زمان به انجام رساند.

در ادامه مهدی رشادی معاون جوانان هلال احمر استان نیز با اشاره به کمبود خون اهدایی در ماه مبارک خاطرنشان کرد جوانان هلال احمر استان در زمینه اهدای عضو و اهداء خون با هماهنگی سازمان انتقال خون و واحد فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه شهید بهشتی، طرحی را تحت عنوان قرار مهربانی رمضان با شعار (اهداء عضو و اهداء خون هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها) در سراسر کشور به اجرا در می‌آورند.

وی یادآور شد: اجرای دقیق این طرح انساندوستانه و خیر خواهانه برای جبران کمبود خون در ماه رمضان که ماه احسان ونیکوکاری، ماه ضیافت نور و بهار معنویت می‌باشد کمک بسیارشایانی خواهد نمود.

رشادی فراخوان عمومی در استان و شعب تابعه و کانون‌ها به منظور جذب جوانان و عموم مردم و راه اندای اکیپ‌های سیار خونگیری را از برنامه‌های این جمعیت درماه مبارک اعلام نمود و گفت: تکثیر و توزیع فرمهای اهداء عضو و اهداء خون، معرفی رابط استانی فعال به منظور تسهیل در امور شهرستان‌ها و بر پایی غرفه در مکانهای عمومی و میادین پر تردد شهراز برنامه‌های زیر مجموعه طرح قرار مهربانی رمضان است.

درپایان این نشست مریم پاک بین رئیس اداره دانشجویی امورجوانان و جلال نانلکی رئیس هلال احمر شهرستان همدان خواستار تشویق و تقدیر از کسانی شدند که بصورت مستمر اهدا ء خون دارند و یا اهداء عضو نموده ویا از اقوام درجه یک اهداء کننده‌ها که در تشویق آن‌ها نقش مؤ ثر داشته‌اند قدردانی شود ونیز تعدادی از جوانان عضو داوطلب هلال احمر جهت همکاری و تسهیل در امر خونگیری به سازمان انتقال خون معرفی شوند و آموزش‌های لازم را فرا بگیرند تا درمواقع بحرانی ولزوم به جمع کارکنان زحمت کش این سازمان بپیوندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز