خبرگزاری کار ایران

چشم انتظاری 27 ساله بسیار سخت بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۰۴

شهدا با نیت پاک و با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستادند و باید امروز ما دنباله راه این عزیزان باشیم.

ایلنا: محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در سفر به همدان، در مراسم گرامی داشت شهید «ایرج خرم جاه» و در بین سیل کثیری از مردم همدان گفت: در سطح کشور و در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه مادران شهدا هدایایی گران بها از خداوند گرفته‌اند و آن هم تقدیم فرزندان خود در راه خداست، اضافه کرد: امروز هم هدایایی به دو مادر ارزشمند داده شد که می‌توان آن را بزرگ‌ترین هدیه خدا دانست.

وی، میثاق با شهدا و مادران شهدا به عنوان پاک‌ترین انسان‌های زمین را بزرگ‌ترین هدیه عنوان کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در ادامه گفت: شهدا مظهر آیات الهی هستند که عدالت واقعی را به همگان بازگو می‌کنند و باید از این اسما الهی درس استقامت و بردباری بگیریم.

نقدی با تاکید براینکه شهدا و رزمندگان دوران ۸ ساله دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط به میدان رزم رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا، الگویی برای جوانان امروز برای ادامه دادن راه پرصلابتشان است.

وی با تاکید براینکه با شهدا عهد میثاقی برای دفاع از مظلوم و آزادی قدس می‌بندیم، خاطرنشان کرد: این عهد میثاق برای آزادی سرزمین‌های مسلمانان از دست مستکبرین بسته می‌شود.

مادر شهید ایرج خرم جاه در ادامه گفت: به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم که فرزندم ۲۷ سال در مزار شهدای همدان باشد و امروز بسیار خوشحالم که فرزندم را زیارت می‌کنم.

وی، این روز را روز عروسی فرزندش دانست و تصریح کرد: چشم انتظاری ۲۷ ساله بسیار سخت و طاقت فرسا بود ولی این سختی را با صبر بخاطر پروردگارم سپری نمودم.

وی با بیان اینکه برای زیارت فرزندم بی‌تاب هستم، خاطرنشان کرد: شهدا پشتوانه‌های نظام هستند و از مردم قدر‌شناس همدان بخاطر این استقبال تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز