خبرگزاری کار ایران

پرداخت 31 میلیارد تومان به طرح های توسعه کشاورزی استان یزد

کد خبر : ۱۵۵۸۲

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی از پرداخت سی و یك و هفت دهم میلیارد تومان تسهیلات به طرح های توسعه كشاورزی در استان یزد خبر داد و گفت: شهرستان یزد با هشت و یك دهم میلیارد تومان پرداخت تسهیلات، رتبه اول را در بین شهرستان ها به خود اختصاص داده است.

ایلنا - یزد: معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت: طرح توسعه كشاورزی كه به ابتكار دولت در حال اجرا می باشد؛ طرحی مطلوب و ارزنده است.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد رضا بابایی در هشتمین جلسه كارگروه توسعه بخش كشاورزی استان یزد، با اشاره به واردات برخی از محصولات كشاورزی و همچنین نهاده های دامی، اهمیت تحول در بخش كشاورزی را یادآور شد.

وی عملكرد بانك كشاورزی استان در اعطای تسهیلات توسعه بخش كشاورزی را مطلوب ارزیابی كرد و اظهار داشت: همگی باید همت بیشتری را برای توسعه بخش كشاورزی مصروف داریم.

دبیر كارگروه توسعه بخش كشاورزی استان، نیز گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه پیشین و همچنین گزارشی از وضعیت جذب تسهیلات ارائه كرد.

سید جمال سجادی پور سرپرست سازمان جهاد کشاورزی از پرداخت سی و یك و هفت دهم میلیارد تومان تسهیلات به طرح های توسعه كشاورزی در استان یزد خبر داد و گفت: شهرستان یزد با هشت و یك دهم میلیارد تومان پرداخت تسهیلات، رتبه اول را در بین شهرستان ها به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز