خبرگزاری کار ایران

ارزیابی فرماندار یزد از شرایط کشور:

جوانان با همت و تلاش خود تحریم ها را شکست داده اند

کد خبر : ۱۵۵۸۵

تحریم ها می تواند فرصت مناسبی برای تحقق شعار تولید ملی باشد و در این خصوص مسئولان و مردم باید زمینه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مصرف تولیدات داخلی را در كشور هرچه سریع تر عملی سازند تا بتوانیم در تحقق این شعار نیز موفق باشیم.

ایلنا - یزد: فرماندار یزد گفت: جوانان با همت و تلاش خود تحریم ها را شکست داده اند.

به گزارش ایلنا از یزد، عزیزالله سیفی در خصوص مشكلات اقتصادی اخیر در كشور گفت: تحریم ها اعمال شده از سوی استكبار جهانی فرصت توسعه و پیشرفت را برای كشور فراهم خواهد ساخت.

عزیزا...سیفی در این خصوص با بیان اینكه از اوایل انقلاب اسلامی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تحریم و تهدید در فكر رسیدن به اهداف شوم خود هستند خاطر نشان كرد: به لطف خدا امروز شاهد هستیم متخصصان، جوانان با همت و تلاش خود تحریمها و چالشهای پیش رو را شكست داده و فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت را برای كشور آغاز كرده اند.

فرماندار تأكید كرد: بحران اقتصادی در غرب و اروپا هر روز ابعاد جدی تر به خود گرفته است و این نشان دهنده این است كه نظام لیبرالیسم و سرمایه داری نتوانسته این مشكلات را مرتفع نماید.

وی با اشاره به اینکه باید سال جاری با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است افزود: تحریم ها می تواند فرصت مناسبی برای تحقق شعار تولید ملی باشد و در این خصوص مسئولان و مردم باید زمینه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مصرف تولیدات داخلی را در كشور هرچه سریع تر عملی سازند تا بتوانیم در تحقق این شعار نیز موفق باشیم.

سیفی در پایان اظهار داشت:دولتهای غربی باید بدانند كه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در سخت ترین شرایط نیز از آرمانهای امام، انقلاب و شهدای خود پیروی خواهند كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز