خبرگزاری کار ایران

20درصد مدارس استان یزد هوشمند شده اند

کد خبر : ۴۹۴۵۵

از مجموع 8300 كلاس درس در استان كه شامل كلاس های 4 نفره تا كلاس های استاندارد در مركز استان می باشد 1032 كلاس هوشمند شده است.

ایلنا-یزد: مدیر كل آموزش و پرورش استان یزد از هوشمند سازی 20 درصد مدارس استان یزد خبرداد.

به گزارش ایلنا از یزد، محمد كاظم رحیمی نژاد در آیین گشایش دومین نمایشگاه در مسیر هوشمند سازی مدارس گفت: از مجموع 8300 كلاس درس در استان كه شامل كلاس های 4 نفره تا كلاس های استاندارد در مركز استان می باشد 1032 كلاس هوشمند شده است.

وی افزود: جریان هوشمند سازی در مدارس استان به یك حركت عمومی در سطح مدارس تبدیل شده و مدیران مدارس مستقلا این جریان هوشمند سازی را با استفاده از كمك خیرین و مشاركت اولیاء و توانمندی های خود آموزشگاه به پیش می برند.

رحیمی نژاد یادآور شد: نكته اصلی در هوشمند سازی مدارس قبل از ورود تجهیزات هوشمند سازی به مدرسه این است كه باید فرهنگ استفاده از تجهیزات جدید در اختیار معلمان قرار گیرد كه در این خصوص چندین دوره آموزشی برای معلمان استان برگزار شد و با استقبال بسیار خوبی نیز همراه بود.
وی تصریح كرد: با توجه به گستره كار و حجم بالای كلاس ها و تقاضای زیادی كه در سطح استان جهت هوشمند سازی مدارس وجود دارد همراهی و همگامی مسئولین استانی و وزارتی و خانواده ها و مدیران مدارس را طلب می كند.

رحیمی نژاد در پایان از ورود شركت های مختلفی كه در زمینه هوشمند سازی مدارس سرمایه گزاری نمودند و در ارتباط با ارائه كالاها و حمایت و پشتیبانی و هم آموزش به جامعه معلمان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان را همراهی نمودند سپاسگزاری كرد و افزود: این شركت ها از منابع دیگر خود در این زمینه سرمایه گذاری كردند و پاسخی كه معمولا در اقتصاد بازار باید فراهم شود برای آنها تحقق نیافت ولی نگاه ارزشمندی كه آنها به جامعه تعلیم و تربیت داشته اند ستودنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز