خبرگزاری کار ایران

پرداخت قبوض گاز در استان یزد صرفا غیرحضوری شد

کد خبر : ۴۹۴۶۰

در راستای کاهش هزینه‌ها و اتلاف وقت از این تاریخ، پرداخت قبوض گاز از طریق مراجعه به بانک‌ها امکانپذیر نخواهد بود.

ایلنا-یزد: پرداخت کلیه قبوض گاز مشترکین در سطح استان تنها به صورت غیرحضوری امکانپذیر شد.

به گزارش ایلنا از یزد، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با تأیید این خبر افزود: در راستای کاهش هزینه‌ها و اتلاف وقت از این تاریخ، پرداخت قبوض گاز از طریق مراجعه به بانک‌ها امکانپذیر نخواهد بود و مشترکین می‌بایست صرفاً به صورت غیر حضوری و الکترونیکی نسبت به پرداخت گازبهای مصرفی خود اقدام نمایند.

علیرضا پیله ور پرداخت غیرحضوری قبوض گاز را در کاهش هزینه‌ها، اتلاف وقت، کاهش آلودگی محیط زیست به دلیل کاهش تردد‌ها، سرعت در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکین مؤثر دانست.

وی در تشریح نحوه پرداخت قبوض گاز به صورت الکترونیکی گفت: مشترکین گاز از طریق ورود به سایت شرکت گاز استان یزد به آدرس www. nigc-yazd. ir و انتخاب سامانه پرداخت الکترونیکی می‌توانند از طریق لینک به وب سایت بانکهایی که خدمت پرداخت غیر حضوری قبوض را ارائه داده‌اند متصل شده، نسبت به پرداخت اینترنتی قبوض خود اقدام نمایند.

وی همچنین گفت با ورود شماره اشتراک، قبوض صادر شده دوره‌های قبل نیز قابل رویت است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد تلفن بانک، دستگاه‌های خود‌پرداز، تلفن همراه، اینترنت و پایانه‌های فروشگاهی را به عنوان روش‌های دیگر پرداخت الکترونیکی نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز