خبرگزاری کار ایران

با حضور در یزد؛

سرپرست وزارت بهداشت 13 پروژه درمانی را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۶

طریقت منفرد در سفره یک روزه خود به یزد که روز گذشته انجام شد، 13 طرح درمانی را با اعتبار 14 میلیارد تومان افتتاح کرد.

ایلنا-یزد: سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در یزد 13 پروژه درمانی را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا از یزد،  طریقت منفرد در سفره یک روزه خود به یزد که روز گذشته انجام شد، 13 طرح درمانی را با اعتبار 14 میلیارد تومان افتتاح کرد. 

سرپرست وزارت بهداشت در این سفر مرکز پزشکی هسته‌ای در بیمارستان شهید صدوقی را افتتاح کرد. این مرکز پزشکی در فضایی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با تجهیزات و امکانات تشخیصی تمام بیماری‌ها و با اعتبار بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

سرپرست وزارت بهداشت همچنین بخش دولتی مرکز تخصصی لیزیک چشم را در بیمارستان شهید صدوقی با هزینه یک میلیارد تومان به بهره برداری رساند.

طریقت منفرد همچنین مرکز رادیولوژی دیجیتال با نام شهید احمدی روشن را افتتاح کرد. با راه اندازی این مرکز که با اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان ایجاد شده، از این پس نیازی به فیلم رادیولوژی نخواهد بود.

افتتاح بخش ICU با ۱۰ تخت جدید در بیمارستان شهید صدوقی یزد و با هزینه سه میلیارد تومان، آزمایشگاه مرکزی شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد، خوابگاه دختران شعبه بین الملل با اعتبار یک میلیارد تومان و ایجاد اسکان برای ۱۸۶ دانشجو و راه اندازی کلینیک دندانپزشکی با تعرفه دولتی با صرف هزینه ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های درمانی این سفر بود.

وی همچنین در این سفر فاز دوم مرکز پرتو درمانی شهید رمضان‌زاده را با نام شهید مسعود علیمحمدی از شهدای هسته‌ای کشور افتتاح کرد. این مرکز با سرمایه گذاری بالغ بر سه میلیارد تومان مختص بیماران سرطانی است.

افتتاح آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی ژنتیک در کلینیک خاتم الانبیاء یزد با اعتبار 500 میلیون تومان، افتتاح اولین مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یزد با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌های علوم پزشکی، راه اندازی بخش بیماریهای ریه با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان، افتتاح مرکز تخصصی امام علی (ع) با انواع تجهیزات پزشکی و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و افتتاح شبکه ملی سلامت (شبکه شمس) با هزینه ۲۳۰ میلیون تومان را از دیگر طرح‌های افتتاحی استان در این سفر بود.

میرمحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد هم در این رابطه افزود: زیر ساخت‌های طرح پزشک خاناوده در استان فراهم شده و طرح مذکور در انتظار تخصیص منابع است. وی افزود: در سفر سرپرست وزارت بهداشت در مورد نحوه و چگونگی اجرای طرح پزشک خانواده در استان نیز بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز