خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد خواستار رفع فوری قطعی خط لوله آب اصفهان به یزد شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۸۰

سردار محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد طی پیامی ضمن تاکید بر حل فوری این معضل که می تواند ابعاد اجتماعی گسترده ای داشته باشد، از مردم یزد خواسته است تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

ایلنا-یزد: استاندار یزد خواستار رفع فوری قطعی خط لوله آب از اصفهان به یزد شد.

به گزارش ایلنا از یزد، در پی تعرض برخی از مخالفان انتقال آب از اصفهان به یزد، انتقال آب از این خط لوله به استان یزد دچار اخلال شده است.

در پی این مهم، سردار محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد طی پیامی ضمن تاکید بر حل فوری این معضل که می تواند ابعاد اجتماعی گسترده ای داشته باشد، از مردم یزد خواسته است تا در مصرف آب صرفه جویی کنند. وی در پیام تاکید کرده در پی این رخداد، استان با محدودیت شدید منابع آبی در بخش شرب و بهداشت روبرو شده است.

این حرکت خودسرانه در حالی صورت می گیرد که حدود 90 درصد از آب انتقالی از اصفهان به یزد در بخش شرب به مصرف می رسد.

لازم به ذکر است میزان آب انتقالی از اصفهان به یزد از ابتدای سال 91 به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش یافته بود و مسئولین استان مراتب را برای پیشگیری از وقوع هرگونه معضل اجتماعی به مسئولان کشوری یادآور شده بودند.

گفتنی است استان یزد و اصفهان ارتباطات زیادی باهم دارند که برای نمونه می توان به تامین خوراک کارخانه عظیم ذوب آهن اصفهان از معادن بزرگ استان یزد اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز