خبرگزاری کار ایران

در تذکری شفاهی؛

نماینده یزد نسبت به ادامه قطعی آب از اصفهان هشدار داد

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۷

خوراک مجتمع عظیم فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان از معادن یزد تامین می شود و آیا خوب است استان یزد دست به اقدام مشابه بزند؟

ایلنا-یزد: نماینده یزد در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس نسبت به ادامه قطعی آب از اصفهان به استان یزد هشدار داد.

به گزارش ایلنا از یزد، سردار محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس نهم در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس با هشدار نسبت به ادامه قطعی آب از اصفهان به استان یزد، گفت: خوراک مجتمع عظیم فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان از معادن یزد تامین می شود و آیا خوب است استان یزد دست به اقدام مشابه بزند؟

وی با بیان اینکه عده ای بصورت سازماندهی شده، نسبت به تخریب تجهیزات انتقال آب و آتش زدن آن ها اقدام کرده اند، گفت: متاسفانه در این قضیه دستگاه های امنیتی پیش از اتمام قضیه در محل حضور یافته اند.

سردار جوکار همچنین عدم تدبیر مدیریت اصفهان را در پیش گیری از موضوع مورد تاکید قرار داد و گفت: اعتراضات مردمی در استان یزد درحال شکل گیری است. مردم یزد چه گناهی دارند؟ مردم 13 شهر استان یزد با کمبود شدید منابع آبی در حوزه شرب و بهداشت روبرو هستند.

حجت الاسلام ابوترابی رئیس مجلس هم در پاسخ به تذکرات نماینده یزد، خواستار رفع فوری این موضوع با تفاهم دولت و نمایندگان شهرهای مربوطه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز