خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد خبر داد؛

15 اردیبهشت؛ آخرین فرصت برای دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۱

شرط دریافت سهام عدالت، عضویت در تعاونی های سهام عدالت است و افرادی که فرم پیش ثبت نام را پر نکرده اند، سهام به آنها تعلق نمی گیرد.

ایلنا-یزد: دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد گفت: آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در این استان تا 15 اردیبهشت ماه است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایلنا از یزد، مراد علی میر روز گذشته با بیان این مطلب افزود: آن دسته از کارگرانی که سال گذشته پیش ثبت نام کرده بودند و تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند در مهلت مقرر برای تکمیل فرم به شرکت های تعاونی سهام عدالت محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 درصد کارگران فصلی و ساختمانی در این استان برای دریافت سهام عدالت مراجعه کردند، افزود: در برخی شهرستان های استان بین 80 تا 100 درصد کارگران مشمول طرح ثبت نام نموده اند.

وی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را متولی اجرای طرح واگذاری سهام عدالت کارگران ذکر کرد و افزود: در اجرای طرح هیچ گونه ثبت نام جدیدی وجود ندارد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به اینکه حدود 13 هزار و 800 خانوار مشمول طرح هستند، ارزش اسمی هر برگ سهام را یک میلیون تومان و ارزش واقعی آن را 3/5 میلیون تومان بیان کرد و گفت: شرط دریافت سهام عدالت، عضویت در تعاونی های سهام عدالت است و افرادی که فرم پیش ثبت نام را پر نکرده اند، سهام به آنها تعلق نمی گیرد.

میر گفت: در راستای اجرای طرح واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی، فرم‌های اطلاعات خانوار برای درج مشخصات از سوی شرکت های تعاونی سهام عدالت تحویل کارگران می شود و آنها پس از تکمیل، ثبت مشخصات و امضا، تحویل شرکت های مورد نظر داده و با تایید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد ارجاع می شود.

تاکنون حدود 55 درصد جمعیت یک میلیون و 70 هزار نفری استان یزد، معادل 600 هزار نفر، برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز