خبرگزاری کار ایران

در سال ۹۱؛

مجوز 4 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان یزد صادر شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۵

در سال گذشته، جلسات معرفی و تشریح طرح های سرمایه گذاری در زمینه های فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، معدن و تولید کپسول CNG با حضور سرمایه گذاران کشورهای ایتالیا، هند، ترکیه، هنگ کنگ، پاکستان و کویت تشکیل شد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد از صدور مجوز 4 طرح سرمایه گذاری خارجی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، مرادعلی میر در توضیح این مطلب گفت: این طرح ها در زمینه های فولاد، فراورده های نفتی و کاشی و سرامیک است و اجرای آن به حدود 400 میلیون دلار سرمایه گذاری نیاز دارد. وی افزود: سرمایه گذاران این طرح ها قراردادهای شراکت خود را با شرکت های داخلی به امضاء رسانده اند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته همچنین، در راستای معرفی مزیت ها و جذب سرمایه گذاری، جلسات معرفی و تشریح طرح های سرمایه گذاری در زمینه های فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، معدن و تولید کپسول CNG با حضور سرمایه گذاران کشورهای ایتالیا، هند، ترکیه، هنگ کنگ، پاکستان و کویت تشکیل شد.

دبیر ستاد سرمایه گذاری استان یزد اضافه کرد: صدور مجوز دو طرح سرمایه گذاری خارجی در زمینه فولاد با حجم سرمایه گذاری 3 هزار و 750 میلیارد ریال از سوی سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمکهای فنی و اقتصادی کشور در دست پیگیری است.

به گفته وی، دو طرح دیگر سرمایه گذاری خارجی در صنعت فولاد و نانولاستیک که عملیات اجرایی آن سال گذشته با حجم 12 میلیون دلار در استان آغاز شده، به زودی به بهره برداری می رسد.

گفتنی است مجوز طرح های سرمایه گذاری خارجی توسط سازمان "سرمایه گذاری خارجی و کمک های فنی و اقتصادی کشور" که ریاست آن بر عهده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی است، صادر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز