خبرگزاری کار ایران

مبین نت اعلام کرد:

ارائه خدمات وایمکس در اردکان و میبد متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۰

به دلیل هزینه‌های بالای نگه‌داری شبکه، با اعلام قبلی از ادامه‌ی ارائه‌ی خدمات به مشترکین حقیقی و حقوقی در این شهرها صرف نظر شد.

ایلنا-یزد: شرکت "مبین نت" اپراتور دارای مجوز ارائه خدمات وایمکس در کشور از توقف ارائه‌ی خدمات در اردکان و میبد خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، شرکت مبین نت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد علی‌رغم گسترش قابل ملاحظه‌ی شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در سراسر کشور در یک سال گذشته و انجام بازاریابی و تبلیغات فراوان در زمینه‌ی جذب مشتری، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ارائه‌ی خدمات در برخی از شهرهای کوچک به دلیل فاصله‌ی زیاد تعداد مشترکین فعال تا حداقل حدنصاب، فاقد توجیه اقتصادی است، لذا تصمیم گرفته شد به دلیل هزینه‌های بالای نگه‌داری شبکه، با اعلام قبلی از ادامه‌ی ارائه‌ی خدمات به مشترکین حقیقی و حقوقی در این شهرها صرف نظر شود.

بر این اساس، از دو ماه گذشته ضمن توجیه عوامل فروش و فنی، عملیات فروش در شهرهای مذکور متوقف شد و با تماس تلفنی یا ارسال پیامک برای مشترکین این شهرها، ضمن اعلام عذرخواهی، نحوه‌ی استرداد مودم و دریافت کامل وجه پرداختی، به اطلاع آن‌ها رسید.

پس از پایان روند اطلاع‌رسانی، شهرهای میبد و اردکان به منظور ایجاد ظرفیت بیش‌تر برای توسعه‌ی شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در سایر مناطق کشور، از مدار خارج شدند. آن دسته از مشترکین شهرهای یاد شده که تاکنون با ایشان تماس گرفته نشده است، می‌توانند با پر کردن فرم مربوطه در بخش صدای مشتری در سایت مبین‌نت یا تماس با مرکز خدمات مبین‌نت به شماره تلفن ۰۹۶۷۹۰، نسبت به برگشت خدمت و مودم خود اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز