خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد روحانی در گفتگو با ایلنا:

روحانی جایگاه اول را در استان یزد به دست آورده است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۸

بر اساس نظرسنجی‌های نهادهای معتبر، با انصراف آقای عارف، با توجه به جایگاه نخست ایشان در شهر یزد و با توجه به حمایت‌های آقایان خاتمی و هاشمی از آقای روحانی، این موقعیت برتر به آقای روحانی منتقل شده است.

ایلنا-یزد: روحانی جایگاه اول را در استان یزد به دست آورده است.

به گزارش ایلنا از یزد، سخنگوی ستاد مرکزی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با بیان این مطلب به ایلنا گفت: بر اساس نظرسنجی‌های نهادهای معتبر، با انصراف آقای عارف، با توجه به جایگاه نخست ایشان در شهر یزد و با توجه به حمایت‌های آقایان خاتمی و هاشمی از آقای روحانی، این موقعیت برتر به آقای روحانی منتقل شده است.

عماد تشکری افزود: اعضای ستاد انتخاباتی آقای عارف نیز پس از انصراف ایشان حمایت خود را از آقای روحانی اعلام کرده‌اند و فعالیت ستاد آقای روحانی با قدرت بیشتر در حال ادامه است.

وی همچنین با بیان اینکه پس از دوره هشت ساله دولت نهم و دهم، امروز بیش از پیش ضرورت به روی کار آمدن دولتی اعتدال گرا و میانه رو احساس می‌شود، گفت: حضور روحانی حضور یک فرد نیست، بلکه نماد بازگشت به عقلانیت و تشکیل دولت وحدت ملی است.

تشکری با بیان شرایط خطیر کشور گفت: انشاء ا... مردم بصیر کشور با درک شرایط کشور، موجبات برون رفت ایران از وضعیت فعلی را فراهم کنند.

سخنگوی ستاد روحانی همچنین آقای روحانی را نقطه اتفاق جریان‌های اصلاح طلبی و اعتدال گرا دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز