خبرگزاری کار ایران

استاندار اسبق یزد خواستار حمایت جدی مردم یزد از روحانی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۰۲

روحانی از دوراندیشی، تجربه، جامع نگری و درایت لازم برای حضور در عرصه های بین الملل و حل و فصل مسائل تحریم و مدیریت کارامد در رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی کشور با استفاده از تجربه مدیران مجرب و موفق دوره سازندگی و اصلاحات و نیروهای جوان جامعه برخوردار است.

ایلنا-یزد: استاندار اسبق یزد باصدور بیانیه ای خواستار حضور جدی مردم در پای صندوق های رای و انتخاب حسن روحانی از سوی آنان شد.

به گزارش ایلنا از یزد، سید حمیدکلانتری در بیانیه خود آورده است:

به نام خدای گشایشگر

مردم شریف و بزرگوار استان یزد

با سلام و احترام و ادب به پیشگاه شهدای عزیز، علمای بزرگوار، بزرگان و نیکان استان و همه کسانی که دل در گرو خدمت به مردم و بندگی خدا و پیشرفت و توسعه کشور نهاده اند.

ایام و اعیاد مبارک این ماه عزیز، بویژه میلاد امام حسین(ع) را به محضر شما تبریک می گویم.

به عنوان خدمتگزاری کوچک که چند سالی توفیق خدمت به شما مردم خوب، متدین و ارزشمند و ارزش آفرین استان دارالعباده یزد داشتم و همیشه وهمه جا از لطف و بزرگواری همه همشهریان عزیز برخوردار گشته ام، بر حسب وظیفه لازم دیدم در این ایام خطیر و حساس که ملت ایران در آستانه یک رویداد بزرگ، یعنی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا قرار گرفته است، چند نکته را برای تأکید و توجه بیشتر به محضرتان عرضه بدارم.

1- انتخابات مهمترین ظرف و نهاد دمکراسی و مردم سالاری است. همه مردم حق دارند که از این فرصت در اعمال نظر خود استفاده نمایند. تجربه نشان داده است که به هر میزان مردم آگاهانه تر و با بررسی و مطالعه بیشتر در انتخابات شرکت نمایند، نتیجه مطلوبتر و ارزنده تری گرفته اند، نتایجی که گاه کاملاُ متفاوت و متغایر یکدیگر بوده است، مثل انتخابات 2 خرداد 76 و انتخابات 3 تیر 84.

2- در این دوره انتخابات ریاست جمهوری، یک اتفاق غیرقابل انتظار و غیرقابل باور افتاد و آن رد صلاحیت شخصیت بزرگ انقلاب و نظام یعنی آقای هاشمی رفسنجانی بود، 8 نفر کاندیدا در عرصه ماندند و با مناظره ها و تبلیغات فعالانه شرکت کردند. در روز گذشته یک اتفاق تاریخی و ارزشمند وشایسته سپاس رخ داد و آن اعلام انصراف بزرگوارانه جناب دکتر عارف به درخواست آقای خاتمی و با توجه به حفظ منافع اصلاح طلبان بود، این رویداد نشان از اخلاق مداری و شایستگی ایشان بود که نامش را در تاریخ سیاست ایران برای همیشه به نیکی ماندگار کرد.

3- اینک آقای دکتر حسن روحانی در رقابت با سه کاندیدای اصولگرا و دو کاندیدای مستقل در صحنه مانده است. دکتر روحانی از حمایت جناب آقای هاشمی و جناب آقای خاتمی و بزرگان اصلاح طلب و اصولگرایان معتدل برخوردار است. علاوه بر آن آرای علاقه مندان به دکتر عارف نیز به او تمایل یافته است. آقای دکتر روحانی به نحو محسوس و قابل توجهی از مواضع و برنامه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی روشن تری در مقایسه با سایر کاندیداها برخوردار است. اضافه بر آن، از دوراندیشی، تجربه، جامع نگری و درایت لازم برای حضور در عرصه های بین الملل و حل و فصل مسائل تحریم و مدیریت کارامد در رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی کشور با استفاده از تجربه مدیران مجرب و موفق دوره سازندگی و اصلاحات و نیروهای جوان جامعه برخوردار است.

4- اینک وظیفه اصلی بر دوش یکایک ملت است که از یک رای خود به خوبی استفاده کنند. در این میان گروه های مرجع جامعه مثل دانشگاهیان، فرهنگیان، پزشکان، روحانیون، دانشجویان و روشنفکران و دلسوزان جامعه، مسوولیت سنگین تری در آگاهی بخشی به جامعه برخوردارند و همه باید با تمام توان همت گمارند و در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای شایسته و اصلح مورد نظر رای دهند. مواظب باشیم تا وظیفه خود را به خوبی ادا کنیم تا مشکلات جامعه بیشتر نشود و فشارهایی که بر پشت مردم، به ویژه اقشار ضعیف و محروم سنگینی می کند، برداشته شود.

5- انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد و در این عرصه نیز نیاز به آگاهی و شناخت داوطلبان و مشورت با اهل نظر و تجربه می باشد که انشاء الله با عنایت الهی نمایندگان خوشفکر، باتجربه، بابرنامه و با پشتکار و اهل عمل وارد شوراها شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز