خبرگزاری کار ایران

شب گذشته صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از عوامل ستاد روحانی در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۴

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان با بیان اینکه امروز از دولت «تدبیر و امید» انتظارات زیادی وجود دارد، گفت: امروز باید اتحاد داشت و از همه دعوت کرد ولی این به معنای اجازه دادن به فرصت طلبانی که مترصد نشستن بر سفره های آماده هستند، نیست.

ایلنا-یزد: مراسم تجلیل از 700 نفر از دست اندرکاران ستاد حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یزد، در این مراسم که شب گذشته در سالن اجتماعات هلال احمر و با شور و شوق وصف ناشدنی حاضران برگزار شد، با حضور بیت شریف آیت ا... خاتمی و آیت ا... صدوقی همراه بود و محمد دهستانی رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی، محمد علی طالبی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حامی دکتر روحانی در استان و و غلامحسین دشتی رئیس ستاد برگزاری انتخابات استان به سخنرانی پرداختند.

اعتدال به معنای دعوت از فرصت طلبان نیست

محمدعلی طالبی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در ابتدای این مراسم، از زحمات کلیه اعضای ستادهای مختلف حامی آقای روحانی از جمله زحمتکشان شهرستان های استان تقدیر کرد و  گفت: امروز لازم است از جناب دکتر عارف به علت عملکرد اخلاقی خود تشکر ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه «امید» موجب پیروزی ما در این انتخابات بود، گفت: تجربیات ناخوشایند در انتخابات سال 88 و 84 موجب نشد تا ما امید خود را از دست دهیم.

طالبی افزود: در شرایطی که عملا امکان حضور آقای خاتمی در عرصه فراهم نشد و صلاحیت آقای هاشمی هم در شورای نگهبان احراز نشد و برخی بر طبل تحریم انتخابات می کوبیدند، امید خود را از دست ندادیم  و با توکل به خداوند و اجماع حول دکتر روحانی پیروز شدیم.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خامی دکتر روحانی در استان یزد، «فداکاری در ستادها» را عامل دوم پیروزی در این انتخابات ذکر کرد و گفت: بسیاری از دوستان با علم به اینکه فعالیت در ستادهای آقایان روجانی و عارف می تواند برای آن ها هزینه داشته باشد و علیرغم جذاب بودن فعالیت در ستاد سایر نامزدها، این ستاد را انتخاب کردند.

محمد علی طالبی، عامل سوم موفقیت را «فداکاری دکتر عارف» دانست و گفت: اقدام آقای خاتمی و اصلاح طلبان در طراحی مکانیزم اجماع موجب تقویت روحیه امید در جامعه و مشوق حضور مردم در انتخابات بود.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان با بیان اینکه امروز از دولت «تدبیر و امید» انتظارات زیادی وجود دارد، گفت: امروز باید اتحاد داشت و از همه دعوت کرد ولی این به معنای اجازه دادن به فرصت طلبانی که مترصد نشستن بر سفره های آماده هستند، نیست. وی افزود: نباید اجازه داد تا عده ای با رنگ عوض کردن، ما را رنگ کنند.

طالبی تاکید کرد: نباید اجازه داد تا شرایطی رقم بخورد که پس از 4 یا 8 سال بگوییم چرا در این انتخابات شرکت کردیم.

وی همچنین از رئیس جمهور منتخب خواست تا به درخواست های حامیان وی توجه کند و سایر بخش های حاکمیت نیز وی را در این خصوص همراهی کنند.

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان همچنین از زحمات غلامعلی سفید رئیس ستاد آیت ا... هاشمی در استان، علی اکبر اولیاء رئیس ستاد دکتر عارف در استان و سید حمید کلانتری رئیس شورای هماهنگی ستاد هاشمی و عارف تشکر کرد.

مردم در 24 خرداد با عقلانیت و بابصیرت عمل کردند

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد نیز در ادامه این مراسم با عرض تبریک بمناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب دکتر روحانی، گفت: باید از مردم کشور بخاطر درک شرایط، بصیرت و عقلانیت عمل کردن و رعایت قانون در این انتخابات تشکر کرد.

غلامحسین دشتی ابراز امیدواری کرد دکتر روحانی در حل مشکلات و ارتقاء جایگاه ایران موفق باشد و ایرانی آباد با جایگاه شایسته این ملت داشته باشیم.

وی گفت: ایران اسلامی برای آراء مردم و جابجایی قدرت از طریق این آراء ارزش قائل است و این نشان دهنده ی مردم سالار بودن نظام است.

اجرای موسیقی پاپ و سنتی

در ادامه مراسم محسن نشاسته گر 2 قطعه از کارهای خود را اجرا کرد و حاضران پس از آن شاهد اجرای موسیقی سنتی گروه راز بودند.

مصطفی محسن زاده خواننده این گروه در ابتدای برنامه خود، با بیان اینکه یزدی ها استعداد های خوبی در زمینه موسیقی دارند، گفت: در جاهای مختلف از اینکه می بینند یزدی ها هم گروه های موسیقی دارند تعجب می کنند چراکه عزاداری و نوحه خوانی آنان معروف است.

وی ابراز امیدواری کرد تا جوانان یزدی با اعتماد به نفس، توانایی های خود را در جشنواره های مختلف نشان دهند.

این گروه سپس در یکی از کارهای خود شعر «ساقیا بده جامی زان شراب روحانی/ تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی» را اجرا کرد و از حاضران خواست تا با گروه همخوانی کنند.

دولت نیازمند کمک مردم برای برون رفت از شرایط فعلی کشور است

محمد دهستانی نیز در بخش دیگر از این مراسم، با تقدیر از عملکرد همه اعضای ستاد از جمله فعتلات ستاد دکتر عارف، افزود: در این پیروزی باید از نقش آقایان هاشمی، خاتمی و عارف که با تدبیر خود حضور مردم را در انتخابات تضمین کردند، سپاسگزاری کرد.

وی تلاش شبانه روزی اعضای ستاد را ستود و گفت: ستاد آقای روحانی با کمترین امکانات کار خود را آغاز کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان یزد گفت: با برنامه های دکتر روحانی می توان کشور را از مشکلات فعلی نظیر تورم، بیکاری و... بیرون آورد و این توفیق با کمک من و شما به دولت میسر است.

قرائت بیانیه ستاد دانش آموزان حامی روحانی و ستاد جوانان اصلاح طلب و پخش کلیپ از سفر دکتر روحانی به استان یزد و فعالیت اعضای ستاد از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم هم حاضران باهمخوانی سرود «ای ایران! ای مرز پرگهر» را اجرا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز