خبرگزاری کار ایران

درگقت‌وگوی سخنگوی ستاد با ایلنا؛

ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از مردم یزد تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۴۶

این مردم بودند که با همه گرایش‌های مختلف فکری و ذهنی خود به دکتر روحانی رای اعتماد دادند و در قالب ستادهای انتخاباتی ایشان ادعایی جز سعادت همراهی با ملت و وظیفه ای جز پیگیری و تلاش برای تحقق همه وعده ها را نداریم.

ایلنا-یزد: ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از مردم یزد تشکر کرد.

عماد تشکری سخنگوی ستاد دکتر روحانی در استان یزد در گفتگو با ایلنا گفت: خوشحالیم که حماسه سیاسی مورد نظر رهبری معظم شکل گرفت. برندگان اصلی این حماسه قطعا مردم هستند که با تداوم حضور وحمایت خود، امکان توفیق دکتر روحانی برای غلبه بر مشکلات داخلی و خارجی را میسر می کنند.

وی گفت: دستور مقام معظم رهبری در مورد دقت در شمارش آرا و حق الناس بودن رای مردم، نگرانی ها را از میان برد و باعث ایجاد فضای نشاط پس از اعلام نتایج در جامعه شد.

عماد تشکری افزود: این پیروزی، پیروزی ملتی بود که می خواهد کشور بر محور اعتدال اصلاح گردد و هیچ گروهی ادعای مصادره آن را نخواهد داشت.

وی گفت: این مردم بودند که با همه گرایش های مختلف فکری و ذهنی خود به دکتر روحانی رای اعتماد دادند و در قالب ستادهای انتخاباتی ایشان ادعایی جز سعادت همراهی با ملت و وظیفه ای جز پیگیری و تلاش برای تحقق همه وعده ها را نداریم. البته همانطور که دکتر روحانی نیز اشاره داشتند حمایت بزرگانی چون ایت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلمین خاتمی و همچنین درایت دکتر عارف در این پیروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سخنگوی ستاد گفت: بنده مامورم به نیابت از دکتر دهستانی ریاست محترم ستاد که انصافا خود نیز تلاش بی وقفه ای در این مدت داشته اند از همه عزیزانی که در ستاد مرکزی استان و شهرستان ها دکتر روحانی و دکتر عارف تلاش کردند، تشکر و قدردانی نمایم.

تشکری همچنین گفت: لازم است از تلاش و نحوه برخورد و سعه صدر نیروهای انتظامی و امنیتی در نظم دادن به جشن مردم تشکر نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سعی میکنیم "یزد نمونه ای برای سایر استانها باشد" و دست همه عزیزانی که در این حماسه تلاش نمودند و در ستادهای سایر کاندیدا ها فعالیت داشتند را به گرمی بفشاریم و از نظرات و دیدگاه های آن عزیزان برای تداوم نشاط جامعه بهره مند گردیم.

تشکری در پایان گفت: به یاری خدا با استفاده از همه نیروهای معتدل و ایجاد اصلاحات پایدار و سازندگی، توسعه ای همه جانبه برای ایران بزرگ و اسلامی محقق گردد که بی شک این امر ضرورت تحقق حماسه اقتصادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز