خبرگزاری کار ایران

امام جمعه یزد:

آثار سوء قاچاق در حوزه‌های مختلف هویداست

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۳

امام جمعه یزد افزود: گستردگی مرزهای آبی و خاكی، وجود افراد سودجو، معضل بیكاری در مناطق مرزی و اقدامات خصمانه دشمنان از دلایل گستردگی قاچاق كالا و ارز در كشور است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مستلزم یک نگاه راهبردی است.

به گزارش ایلنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری روز شنبه 8 تیرماه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که با حضور استاندار و اعضای این ستاد در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد، مسئله مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از مسائل مهم کشور دانست.

وی در این باره گفت: نتایج منفی قاچاق کالا و ارز در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی مشهود است.

امام جمعه یزد افزود: گستردگی مرزهای آبی و خاکی، وجود افراد سودجو، معضل بیکاری در مناطق مرزی و اقدامات خصمانه دشمنان از دلایل گستردگی قاچاق کالا و ارز در کشور است.

وی اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا وارز را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: باید نتایج این اقدامات در سطح کوچه و بازار نیز ملموس باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های نو با سبک و ابزار جدید برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح کشور و استان یزد تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز