خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام صدوقی در نشست خبری:

احداث بیمارستان فوق تخصصی سرطان یزد در انتظار کسب مجوز است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۸

محمد صدوقی افزود: مکان یابی این بیمارستان در دست بررسی و کارشناسی است و امید است با ساخت آن یزد به قطب پزشکی کشور مبدل شود.

ایلنا: طرح مسکن جوانان تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام محمد صدوقی ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت سالروز شهادت آیت ا... صدوقی و درگذشت مرحوم صدوقی به تشریح برنامه‌های دفتر سومین شهید محراب پرداخت و گفت: طرح ۳۲۰ واحدی مسکن جوانان واقع در بلوار استقلال شهر یزد که سال گذشته کلنگ آن به زمین زده شد، تا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

یادگار امام جمعه فقید یزد گفت: زمین این طرح در زمان حیات مرحوم صدوقی خریداری شد و به دلایلی آغاز عملیات اجرایی آن تا پارسال به تاخیر افتاد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات اجرایی، ثبت نام از متقاضیان آغاز و پس از ارزیابی‌ها، واگذاری‌ها شروع می‌شود.

صدوقی گفت: افراد متقاضی علاوه بر دارابون شرایط دربافت مسکن مهر، می‌بایست حداکثر ۳۵ سال سن و حداقل ۵ سال در یزد سکونت داشته باشند و ۲۵ امتیاز از ۵۰ امتیاز پیش بینی شده را کسب نمایند.

وی در عین حال گفت: افراد مجرد هم می‌توانند واگذاری این واحد‌ها را درخواست کنند که درصورت کسب امتیاز لازم، پس از ازدواج واحد به آن‌ها واگذار می‌شود.

صدوقی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی واحد‌ها تاکنون بدون کمک خیّرین و وام مسکن بوده که امیدواریم مسئله وام واحد‌ها بزودی حل شود.

یادگار امام جمعه فقید یزد ابراز امیدواری کرد تا در صورت تداوم حرکت‌های اینچنینی، فازهای بعد با درنظرگرفتن شرایط بافت سنتی در بافت سنتی اجرا شود.

 

اتمام فاز دوم بیمارستان سیدالشهداء

وی در ادامه سخنان خود به اتمام فاز دوم بیمارستان سیدالشهداء اشاره کرد و گفت: در این فاز، بخش‌های ICU، جراحی قلب و اتاق عمل بیمارستان افزایش یافته و برخی از قسمت‌های بیمارستان به این فاز منتقل شده است.

این فاز با اعتبار ۶ میلیارد تومان اجرا شده که ۵۰۰ میلیون تومان آن در دست هزینه است. عمل قلب با ۳۵ درصد هزینه عمل قلب در تهران در این بیمارستان انجام می‌شود و فاز سوم بیمارستان هم در دست بررسی برای اجراست.

 

ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان در یزد

یادگار امام جمعه فقید یزد همچنین از برنامه این دفتر برای ساخت یک بیمارستان فوق تخصصی سرطان در شهر یزد خبر داد و گفت: علیرغم حمایت‌های استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هنوز مجوز این بیمارستان صادر نشده است.

وی افزود: مکان یابی این بیمارستان در دست بررسی و کار‌شناسی است و امید است تا با ساخت آن یزد به قطب پزشکی کشور مبدل شود.

 

هرگونه اقدام در بافت تاریخی باید با حفظ و حراست از بافت سنتی باشد

وی همچنین در واکنش به تخریب بافت سنتی مرکز شهر برای توسعه امام‌زاده جعفر یزد و فروش آرامگاه در طرح توسعه گفت: این طرح در زمان شهید محراب و مرحوم صدوقی هم مطرح بود ولی اینکه اکنون چه اقدامی در دست اجراست و آیا اقدام صحیحی است؟ یا خیر؟ را باید کار‌شناسان امر پاسخ دهند.

صدوقی تاکید کرد: هرگونه اقدام در بافت تاریخی باید با حفظ و حراست از بافت سنتی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز