خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته پیشنهادی وزیر کشور در گفتگو با ایلنا:

استاندار جدید یزد بانظر شخصیت‌های ملی و صاحبنظران استان تعیین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۶۰

وزارت کشور بر اساس نظر شخصیت‌های ملی، بزرگان و معتمدان هر استان، گزینه‌هایی را برای تصدی استانداری هر استان در نظر می‌گیرد و گزینه‌ها را برای کسب نظر استمزاجی، به رئیس جمهور معرفی می‌کند.

ایلنا: استاندار جدید یزد بانظر شخصیت‌های ملی و صاحبنظران استان تعیین می‌شود.

به گزارش ایلنا از یزد، عضو کمیته پیشنهادی وزیر کشور درخصوص روند انتخاب استانداران به ایلنا گفت: پروسه انتخاب استانداران پس از تعیین وزیر کشور و استقرار دولت آغاز می‌شود.

سید حمید کلانتری در این خصوص گفت: دکتر روحانی در حال نهایی کردن لیست وزرای تقدیمی به مجلس برای رای اعتماد است و بدیهی است پس از استقرار دولت، روند انتخاب استانداران آغاز می‌شود.

وی افزود: وزارت کشور بر اساس نظر شخصیت‌های ملی، بزرگان و معتمدان هر استان، گزینه‌هایی را برای تصدی استانداری هر استان در نظر می‌گیرد و گزینه‌ها را برای کسب نظر استمزاجی، به رئیس جمهور معرفی می‌کند.

استاندار اسبق یزد گفت: پس از آن و در صورت تایید رئیس جمهور، درخصوص فرد مورد نظر در هیات وزیران رای گیری انجام می‌شود.

کلانتری تاکید کرد: استانداران پیشنهادی در دولت افرادی کارآزموده و آماده برای شرایط سخت کشور هستند و امید است دولت با بازوان پرتوان خود که همانا استانداران هستند، بتواند کشور را در این شرایط نابسامان اقتصادی به درستی مدیریت و هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز