خبرگزاری کار ایران

وزیری هامانه در گفتگو با ایلنا:

صنعت نفت نیاز به بازسازی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۲۵

باید نیروهای قدیمی نفت را دعوت به كار كرد و درکنار آنان نیروهای جوان را آورد و پرورش داد/ شنیده‌ام تعداد اخراجی‌ها به 500 نفر رسیده است/ اولویت اول وزیر نفت جدید باید بازسازی صنعت نفت باشد.

ایلنا: سیدکاظم وزیری هامانه گفت: صنعت نفت نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش ایلنا از یزد، وزیر اسبق نفت در گفتگو با ایلنا و در پاسخ به این سوال که اولویت وزیر نفت دولت تدبیر و امید در قبال صنعت نفت چه باید باشد، گفت: به نظرم اولویت اول وزیر نفت جدید باید بازسازی صنعت نفت باشد.

وی افزود: صنعت نفت امروز نیاز به بازسازی جدید در نیروی انسانی و ساختار دارد. باید شایسته‌سالاری در نفت حاکم شود.

وزیری هامانه با بیان اینکه الان تخصص در نفت حاکم نیست و می‌توان این بازسازی را در 2 سال انجام داد، تصریح کرد: البته باید نیروهای قدیمی نفت را دعوت به كار كرد و درکنار آنان نیروهای جوان را آورد و پرورش داد.

وزیر اسبق نفت با بیان اینکه شنیده‌ام تعداد اخراجی‌ها به 500 نفر رسیده است! گفت: باید افراد باسابقه را شناسایی کرد و به کار برگرداند.

سیدکاظم وزیری هامانه با مهم شمردن تربیت نیروهای جوان گفت: هر متخصصی مدیر نمی‌شود و هر مدیری متخصص نمی‌شود. عرف صنعت نفت این بوده است که همیشه بهترین‌های دانشگاه‌ها را می‌گرفته است. باید با گرفتن نیروهای تراز اول و برگزاری دوره‌های آموزشی در داخل و خارج، خیلی سریع متخصصان را در داخل کشور جذب کرد و از بین آنان، نیروهایی را که شمّ مدیریت دارند، انتخاب کرد.

وی افزود: می‌توان در طی دو تا سه سال آنان را رشد داد، به صنعت نفت آورد و صنعت را بازسازی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز