خبرگزاری کار ایران

شماره جدید مجله تخصصی دامپزشکی دانشـگاه آزاد تبریز منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۸

این نشریه درپایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) ومرکزاطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

بیست ودومین شماره از مجله تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتبریز با تیـراژ یک هزار جلد به چاپ رسید.

به گزارش ایلنا نشریه تخصصی دامپزشکی با مجوز دفتر گسترش علوم دانشگاه آزاد اسلامی و به صورت فصلنامه منتشر و دارای درجه علمی پژوهشی است.

دراین شماره از مجله موضوعاتی نظیر: بررسی اثرات استفاده از مخلوط گیاهان دارویی نعناع،آویشن و مرزه بر عملکرد،کیفیت تخم مرغ و فراسنجه های بیوشیمیایی وایمنی خون مرغ های تخم گذار،بررسی میزان آلودگی موش ها به گونه های باکتری سالمونلا در مرغداری های استان تهران،مطالعه هیستوپاتولوژی تأثیر عصاره الکلی ریشه شلغم برآسیب ایسکمی-بازخون رسانی کلیه در موش صحرایی،گزارش چندمورد آلودگی ماهی شاه کولی به انگل لیگولا اینتستینالیس درسد سنگر استان گیلان،ارزیابی تأثیر استفاده از مکمل خوراکی روی ومس بر میزان لنگش و کارآیی تولید مثل در گاوهای شیری و... ارائه شده است.

ودود رضویلر،مدیر مسئول، داریوش مهاجری سردبیر، علی حسن پور مدیر داخلی، داود کاظمی ویراستار انگلیسی و حمید میرزایی مشاوره آماری این نشریه را بر عهده دارد.

خاطرنشان می شود، این نشریه درپایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) ومرکزاطلاعات علمی جهاد دانشگاهی(SID) نمایه شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز