خبرگزاری کار ایران

با اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی خدماتی صورت می‌گیرد:

شهرداری منطقه هفت، محور توسعه جنوب‌غرب تبریز

کد خبر : ۸۸۱۵۳

مجتمع تجاری تفریحی ایپك پالاس، 20 متری شهید نامور رواسان، اصلاح هندسی ورودی كوی لاله و اصلاح هندسی ورودی و خروجی جایگاه سی.ان.جی اتوبان شهید كسایی از جمله طرح‌ها و پروژه‌های جدید این منطقه به شمار می‌روند كه در راستای تسریع روند توسعه محدوده منطقه هفت در دستور كار قرار گرفته‌اند.

ایلنا-تبریز:با طراحی و اجرای طرح‌های جدید و متنوع عمرانی، خدماتی، رفاهی و سرمایه‌گذاری از سوی شهرداری منطقه هفت، این منطقه به محور توسعه جنوب‌غرب تبریز تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار منطقه هفت تبریز در آئین كلنگ‌زنی مجتمع بزرگ تجاری، تفریحی ایپك پالاس شهرك اندیشه با اعلام این مطلب گفت: محدوده شهرداری منطقه هفت با دارا بودن سه نوع كاربری صنعتی، مسكونی و روستایی، از جمله مناطق مستعد و نیازمند سرمایه‌گذاری و توسعه شهری است و شهرداری منطقه با در نظرگرفتن اولویت‌ها و نیازهای اصلی، به دنبال پاسخگویی به مطالبات شهروندان ساكن در آن است.

عالی‌باف برنامه‌ریزی برای احداث پارك طولی اندیشه از سوی این منطقه را از دیگر طرح‌های مورد نظر اعلام كرد و گفت: مقدمات اجرایی این پروژه به عنوان یكی از زیرساخت‌ها و بسترهای نشاط و شادابی اهالی منطقه از سوی شهرداری آغاز شده است.

گفتنی است در ادامه این مراسم مدیر پروژه سرمایه‌گذاری مجتمع تجاری تفریحی ایپك پالاس نیز طی سخنانی با اشاره به مشخصات و ویژگی‌های این طرح گفت: مجتمع تجاری تفریحی ایپك پالاس در فضایی به وسعت 20 هزار مترمربع و با هدف ایجاد مكانی مناسب برای خرید و تفریح شهروندان ساكن در شهرك اندیشه و نیز تبدیل كردن این شهرك به قطب خرید و تفریح منطقه جنوب‌غرب تبریز احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این مجموعه در مدت 38 ماه كاری به مرحله بهره‌برداری برسد.

احمدپور همچنین با تأكید بر این كه اجرای این پروژه در زمان ساخت برای 15 هزار نفر و بعد از بهره‌برداری برای 700 نفر اشتغال ایجاد خواهد كرد افزود: از كل مساحت 20 هزار مترمربعی این مجتمع، پنج هزار مترمربع پاركینگ و مابقی به كاربری‌های تجاری، رفاهی، تفریحی و عمومی اختصاص خواهد یافت و احداث 92 واحد تجاری در این مجموعه پیش‌بینی شده است.

خاطرنشان می‌شود علاوه بر آغاز مراحل اجرایی مجتمع تجاری تفریحی ایپك پالاس در شهرك اندیشه، سه طرح دیگر از جمله بازگشایی و احداث 20 متری شهید نامور رواسان با 6 میلیارد ریال اعتبار، اصلاح هندسی ورودی كوی لاله با یك و نیم میلیارد ریال و اصلاح هندسی ورودی و خروجی جایگاه سی.ان.جی اتوبان شهید كسایی با 5 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز