خبرگزاری کار ایران

نظام مدیریتHSE در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز پیاده سازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۰۷

هدف از پیاده سازی نظام مدیریت HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پیشگیری از حوادث احتمالی در حوزه خدمات شهری مرتبط مدیریت پسماند‌ها و تغییررویکرد واکنشی به رویکرد پیشگیرانه از نوع پویا و مستمر است.

ایلنا: واحد سیستم مدیریت HSE بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تبریز در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز راه اندازی شد.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام این مطلب گفت: هدف از پیاده سازی نظام مدیریت HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پیشگیری از حوادث احتمالی در حوزه خدمات شهری مرتبط مدیریت پسماند‌ها و تغییررویکرد واکنشی به رویکرد پیشگیرانه از نوع پویا و مستمر است.
علیرضا اصغری با اشاره به اینکه نظام نامه اجرایی واحد HSE مجموعه عظیم شهرداری تبریز در این سازمان تهیه و تدوین گشته است، افزود: این سازمان بر اساس ماده ۵ قانون جامع مدیریت پسماند‌ها ضمن پیاده نمودن نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست اقدام به تهیه و تدوین جزوات آموزشی آشنایی با مبانی و الزامات سیستم مدیریت HSE برای پیمانکاران فعال در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند‌ها نموده است که پس از تایید هیات مدیره سازمان دوره‌های آموزشی مربوطه برپا خواهند شد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع رعایت بهداشت و ایمنی در محیط کار و همچنین ضرورت حفاظت ازمحیط زیست، راه اندازی واحد سیستم مدیریت HSE در کلیه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی را ضروری دانست و گفت: واحد مدیریت HSEسازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به صورت مستمر کلیه امورات مرتبط با پسماندهاوعملکرد پیمانکارن مربوطه را نظارت و مورد بررسی قرار داده و به کسانی که با موفقیت دوره‌های آموزشی فوق الذکر گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز