خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان:

روح عشق حاکم بر ستاد نماز جمعه کاشان انکارناپذیر است

کد خبر : ۴۷۴۲۱

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، اندیشه و اتاق فکر حاکم بر ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان را امری انکارناپذیر خواند.

ایلنا - کاشان: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، اندیشه و اتاق فکر حاکم بر ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان را امری انکارناپذیر خواند.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، « حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان » در خطبه های قبل از نماز جمعه کاشان اظهار داشت: کسب‌ مقام‌های متعدد ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان در سطح استان و کشور نشان‌دهنده توانمندی بالا و عملکرد شایسته این نهاد در سازماندهی آیین عبادی سیاسی منطقه کاشان است.

وی سپس به تبیین شاخص‌های تشکلی در اندازه‌های ستاد برگزاری نماز جمعه پرداخت و گفت: نخستین ویژگی که چنین ستادی باید از آن برخوردار باشد حاکم بودن روح عشق و ایثار بر آن است خصوصیتی که به وضوح در عملکرد اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان مشهود است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: هماهنگ دستورالعمل‌ها و شیوه عملکردها با قوانین وظرفیت‌های منطقه شاخصه مهم دیگری است که یک ستاد برگزاری نماز جمعه باید حائز آن باشد که در کاشان آن را می‌توان به وضوح مشاهده کرد.
صالحیان همچنین حضور افراد کارشناس در حوزه‌های مختلف را یکی دیگر از ضرورت‌های یک ستاد برگزاری نماز جمعه کارآمد ذکر و تصریح کرد: ابن ویژگی در کمیسیون‌های مختلف ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان تجلی پیدا کرده و از کارشناسان و افراد مختلف در آنها استفاده شده است.
وی همچنین ستاد برگزاری نماز جمعه کاشان را دارای سبک و فکری خاص خواند و از تلاش‌های تمام بخش‌های آن به خصوص در بخش‌های اجرایی و اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، در سخنرانی پیش از خطبه ها ی نماز جمعه کاشان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و آن را نشانه حمایت ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز