خبرگزاری کار ایران

معاون حفاظت محیط زیست کشور:

باید آگاهی‌ها و فرهنگ محیط زیست را افزایش دهیم

امروزه با توجه به وضعیت به وجود آمده در زندگی انسان‌ها به گونه‌ای رفتار می‌شود که بخش زیادی از محیط زیست در خطر قرار گرفته است.

ایلنا - شیراز: معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اینکه باید آگاهی‌ها و فرهنگ محیط زیست را افزایش داد گفت: در مباحث مربوطه به محیط زیست فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اصغر محمدی فاضل در سومین همایش روز محیط‌بان گفت: امروزه با توجه به وضعیت به وجود آمده در زندگی انسان‌ها به گونه‌ای رفتار می‌شود که بخش زیادی از محیط زیست در خطر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آگاهی‌های مردم نسبت به محیط زیست باید افزایش داشته باشد افزود: آگاهی‌های مردم به طور حتم بسیاری از چالش‌ها و مشکلات را برطرف خواهد کرد.

فاضل با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته نوع نگاه‌ها به مقوله زیست محیطی تفاوت کرده است ابراز داشت: ما نیز اولویت‌های مختلفی را در بحث محیط زیست در نظر گرفته‌ایم.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه در مباحث مربوط به محیط زیست فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در اولویت قرار دارد تصریح کرد: در این راستا باید به گونه‌ای رفتار کرد که شاهد حضور مردمی در این موارد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز