خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان:

پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان

کد خبر : ۷۲۳۴۰

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: صندوق رفاه دانشجویان کشور در سال تحصیلی 91-92 مبلغی در حدود 13 میلیارد ریال به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرده است.

ایلنا: معاون دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: صندوق رفاه دانشجویان کشور در سال تحصیلی 91-92 مبلغی در حدود 13 میلیارد ریال به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرده است.

 مهدی شبانیر گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر  اظهار داشت: این وام ها در قالب وام های تحصیلی، مسکن، شهریه، ودیعه مسکن، ضروری و زیارت به دانشجویان اختصاص داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: این میزان وام پرداختی در مقایسه با میزان وام های پرداخت شده سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان یادآورشد: در مجموع در دو نیمسال سال تحصیلی 92-91 برای هر دانشجوی متقاضی مجرد و متاهل به ترتیب 675 هزار تومان و 952 هزار تومان وام تحصیلی پرداخت شده است.

دکتر شبانی، میزان پرداخت وام شهریه برای هر دانشجوی شبانه کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب 480 و یک میلیون و هفتصد هزار تومان ذکر کرد و افزود: مبلغ وام ضروری نیز برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 550 هزار تومان و 600 هزار تومان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق آمارهای موجود حدود 25 درصد دانشجویان دانشگاه کاشان متقاضی انواع وام های صندوق رفاه بوده که به همه آنها وام های درخواستی اعطا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان، همچنین به پرداخت هزینه اجاره بهای خوابگاه و تغذیه دانشجویی اشاره کرد و افزود:هزینه اجاره بهای خوابگاه و تغذیه دانشجویی برای سال تحصیلی 92-91 برای هر دانشجوی روزانه در مجموع 380 هزار تومان بوده که دانشجویان می توانند از محل وام تحصیلی یا ضروری به آسانی آن را پرداخت نمایند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز