خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

مسئولان از مطالبات بحق مردم کرمانشاه دفاع کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۰

بر ما مسؤلین وظیفه است كه با تمام توان از مطالبات بحق و شایسته مردم استان کرمانشاه دفاع و صیانت کنیم.

استاندار کرمانشاه در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی استان، گفت: استان کرمانشاه از جمله استان‌های مستعد و چهارفصل در زمینه تولید ذخایر استراتژیک کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد، تولید باکیفیت و مرغوب محصولات کشاورزی و راهبردی در این استان از قبیل گندم، نخود و ذرت را نشان از وجود اراضی مستعد و پرثمر برای کشت این محصولات عنوان کرد و افزود: تمام سعی و تلاش مسؤلین مربوطه در استان بر این است که از تولیدکنندگان و همچنین سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه حمایت و پشتیبانی لازم را بعمل آورند.

دمیاد در ادامه این نشست کاری، اضافه کرد: با توجه به اینکه دو مرز رسمی پرویز خان و خسروی در استان کرمانشاه قرار گرفته است، لذا استان بواسطه همین پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های نهفته مرزی می‌تواند پیشگام در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور به کشورهای همسایه باشد.

استاندار کرمانشاه همچنین پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی را از اقدامات ارزنده دولت دهم بر شمرد و خاطر نشان کرد: بهره گیری از این طرح باعث شده که روند اشتغالزایی در استان از تحرک خاصی برخوردار شود، بنابراین امیدواریم مسؤلین ذیربط اقتصادی وکشاورزی با استفاده از این فرصت راهکارهای برون رفت از وضعیت بیکاری موجود در استان را مجدانه پیگیر و مرتفع کنند.

دمیاد در ابتدای این نشست به مجاهدت و سخت کوشی مردم استان در دوران دفاع مقدس اشار کرد و گفت: بر ما مسؤلین وظیفه است که با تمام توان از مطالبات بحق و شایسته مردم استان کرمانشاه دفاع و صیانت کنیم، زیرا که سخت کوشی و مجاهدت این مردم در حفظ نظام و پیروی از اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تابعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای که در سفر پر خیر و برکت خود به کرمانشاه، این استان را سینه ستبر ایران اسلامی عنوان کردند؛ بر هیچ کس پوشیده نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز