خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تیپ 284 خرم‎آباد در پیکارهای فوتبال نیروی زمینی ارتش کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۰۵

تیم فوتبال تیپ 284 شهید رستمی سراب ناوه‎کش عنوان قهرمانی را در مسابقات تمرکزی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کسب کرد.

ایلنا: تیم فوتبال تیپ 284 شهید رستمی سراب ناوه‎کش عنوان قهرمانی را در مسابقات تمرکزی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این مسابقات که به میزبانی شیراز برگزار شد، تیم تیپ 284 با به نمایش گذاشتن بازی‎های تاکتیکی عنوان قهرمانی را به‎دست آورد و تیپ 55 هوابرد و مرکز آموزش 04 بیرجند به ترتیب حایز مقام‎های دوم و سوم شدند.تیپ 284 در دور گروهی، ابتدا با حساب 3 بر 2 گروه 33 پرندک را از پیش رو برداشت. در بازی دوم یک بر صفر تیپ 71 کرمانشاه را مغلوب کرد و در بازی آخر مقتدرانه مرکز مرآتو اصفهان را با 3 گل شکست داد.

در مرحله یک‎چهارم نهایی، تیپ 284 یک بر صفر تیپ 264 ارومیه را برد و به مرحله‎ی نیمه‎نهایی رسید که در این مرحله هم با همین نتیجه مرکز آموزش 04 بیرجند را مغلوب کرد.

در دیدار فینال که بین تیم‎های تیپ 284 خرم‎آباد و تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد، در وقت معمول و اضافی دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند اما در ضربات پنالتی تیپ 284، 4 بر 2 برنده و به مقام قهرمانی رسید.

اسامی تیپ 284: مجید رشیدی، علی قدیمی، شهریار هاجری(کاپیتان)، محمد بابایی، محمد ساکی، وحید عزیزی، احمد جوادی، علی رضایی، علی واحدپور، هادی هلیلی، شهرام حمید، سید علیرضا حسینی، مهدی خوارستانی، ایمان کبیری، امین ولی‎ای، میلاد پاپی، فرزین عبدالبراتی، عنایت طاهرپور و سعید سلیمان‎زاده، مدیرفنی: مصطفی طولابی، سرپرست: حبیب بیرانوند، سرمربی: غلام‎حسین بیرانوند.

لازم به ذکر است حمایت‎های بی‎دریغ امیر صیادی فرمانده تیپ 284 در کسب این موفقیت خیلی تأثیرگذار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز