خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد:

درخرم آباد بازار سنتی احداث می‎شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۸۶

بودجه‎ای که برای سال 92 در جهت عوارض کسبه خرم‎آباد پیش‎بینی شد یک میلیارد ریال بوده که چندین برابر این رقم کار عمرانی در سطح شهر انجام شده است.

ایلنا: بودجه‎ای که برای سال ۹۲ در جهت عوارض کسبه خرم‎آباد پیش‎بینی شد یک میلیارد ریال بوده که چندین برابر این رقم کار عمرانی در سطح شهر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هرمز نصیری در همایش بزرگداشت روز اصناف که در محل هتل شقایق خرم‎آباد برگزار شد در پاسخ به خواسته برخی اصناف و بازاریان از بازنگری نحوه تعیین وصدور برخی عوارض محلی بازاریان و اصناف این شهر خبر داد و گفت: هفته آینده جلسه‎ای در این راستا برگزار و صدور عوارض و اولین پروانه کسب در آن بررسی و بازنگری خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی از این عوارض محلی هستند افزود: امکان کاهش این عوارض وجود دارد چراکه شهرداری اعتقاد دارد عوارضی که از شهروندان به ویژه بازاریان اخذ می‌شود باید متناسب با سطح درآمد آنان باشد.

نصیری تصریح کرد: بودجه‎ای که برای سال ۹۲ در جهت عوارض کسبه خرم‎آباد پیش‎بینی شد یک میلیارد ریال بوده که چندین برابر این رقم کار عمرانی در سطح شهر انجام شده است.

وی همچنین به سرپوشیده شدن بازار خرم آباد اشاره کرد و گفت: هم اکنون اقدامات لازم برای تملک و تعریض خیابان حافظ در حال انجام است و این مهم تا سال آینده اجرایی خواهدشد.

شهردار یادآور شد: خیابان فردوسی نیز به حالت سنتی سنگفرش می‌‎شود و احتمال سرپوشیده شدن آن دور از انتظار نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز