خبرگزاری کار ایران

اولین جشنواره مطبوعات محلی استان یزد برگزار می‌شود

هر متقاضی می‌تواند حداکثر سه اثر در دوبخش ارائه نماید و مجاز به ارسال سه اثر در بخش ویژه است.

یزد - ایلنا: اولین جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی و نمایندگی خبرگزاری‌های استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از یزد، اولین جشنواره مطبوعاتی محلی استان یزد در ۱۰بخش: سرمقاله ویاداشت، عکس، طنز، خبر، مقاله، گزارش، مصاحبه، تی‌تر، طراحی و صفحه آرایی و بخش ویژه برپا می‌شود.

بر اساس این گزارش، بخش ویژه این جشنواره در چهار گرایش: الف) تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ب) توسعه کیفی مطبوعات محلی، راهکارهای پیشرفت و توسعه فرهنگ و هنربومی، میراث فرهنگی و گردشگری، احیاء فرهنگ دارالعباده، ج) رسانه‌های دیجیتال و بررسی و د) معرفی ابعاد شخصیتی شهید صدوقی و فرزندش اعلام شده است.

علاقه مندان جهت شرکت در اولین جشنواره مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی و نمایندگی خبرگزاری‌های استان یزد تا ۱۵مهرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره (اداره مطبوعات و تبلیغات) ارسال نمایند.
آثار ارائه شده باید در فاصله زمانی اول فروردین ۱۳۹۰ لغایت ۱۵شهریور سال۱۳۹۱ در یکی از نشریات محلی، سراسری یا خبرگزاری‌های دارای مجوز درج شده باشد.

همچنین هر متقاضی می‌تواند حداکثر سه اثر در دوبخش ارائه نماید و مجاز به ارسال سه اثر در بخش ویژه است.

برای هر اثر تکمیل و الصاق فرم جشنواره، یک قطعه عکس ۴*۳ الزامی و تصویرآن نیز مورد قبول است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز