خبرگزاری کار ایران

نیویورک تایمز اعلام کرد؛

شکست امریکا واسرائیل در منزوی کردن اجلاس عدم تعهد در تهران

درحالی دبیرکل سازمان ملل در این اجلاس شرکت می‌کند که امریکا و اسرائیل با شرکت وی در این نشست مخالف بودند و حتی نتانیاهو نیز در تماس تلفنی از آقای‌بان کی‌ مون خواسته بود که در کنفرانس غیر متعهد‌ها در تهران شرکت نکند.

روزنامه نیویورک تایمز درگزارشی تحلیلی پیرامون برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران و شرکت دبیرکل سازمان ملل در این نشست نوشت: امریکا و اسرائیل که از مدت‌ها پیش برای منزوی کردن ایران برنامه ‌چینی کرده بودند، این هفته با شکست سختی مواجه شدند.

به گزارش ایلنا، روزنامه نیویورک تایمز درگزارشی تحلیلی پیرامون برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران و شرکت دبیرکل سازمان ملل در این نشست نوشت: امریکا و اسرائیل که از مدت‌ها پیش برای منزوی کردن ایران برنامه ‌چینی کرده بودند، این هفته با شکست سختی مواجه شدند چرا که آقای «بان کی ‌مون» اعلام نموده در اجلاس تهران با حضور نمایندگان سیاسی بیش از ۱۲۰ کشور جهان شرکت خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید: درحالی دبیرکل سازمان ملل در این اجلاس شرکت می‌کند که امریکا و اسرائیل با شرکت وی در این نشست مخالف بودند و حتی نتانیاهو نیز در تماس تلفنی از آقای‌بان کی‌ مون خواسته بود که در کنفرانس غیر متعهد‌ها در تهران شرکت نکند.

نیویورک تایمز در ادامه تحلیل خود می‌افزاید، این تحولات تأکیدی بر هماوردی ایران در تغییر قدرت سیاسی در منطقه خاورمیانه می‌باشد. این تحول بیانگر آن است که نفوذ غرب در خاورمیانه در حال افول است و دنیا دیگر به تبلیغات امریکا و اسرائیل برای منزوی نمودن ایران توجهی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز