خبرگزاری کار ایران

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد

جمهوری اسلامی ایران با نمایش آخرین دستاوردهای بدست آمده در طول سال‌های گذشته به تمامی ۱۲۰ کشور عضو اعلام می‌دارد که آماده انتقال تجربیات خود و همکاری در حوزه انتقال دانش فنی است و این اعتقاد را بارور می‌سازد که اقتدار علمی- فناوری ایران، اقتدار کل کشورهای غیر متعهد را به همراه می‌آورد.

نمایشگاه آخرین دستاوردهای دانشمندان، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی همزمان با برپایی شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرویز کرمی با اعلام این مطلب گفت: این نمایشگاه در سالن اجلاس سران در چهار محور انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، هوا-فضا، نانو تکنولوژی و تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با نمایش آخرین دستاوردهای بدست آمده در طول سال‌های گذشته به تمامی ۱۲۰ کشور عضو اعلام می‌دارد که آماده انتقال تجربیات خود و همکاری در حوزه انتقال دانش فنی است و این اعتقاد را بارور می‌سازد که اقتدار علمی- فناوری ایران، اقتدار کل کشورهای غیر متعهد را به همراه می‌آورد.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد: همچنین در سالن همایش‌های صداوسیما که مختص وزراء و کار‌شناسان کشورهای غیر متعهد است دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه بیوتکنولوژی، میکروالکترونیک، نفت، انرژی‌های نو و... به نمایش در می‌آید.

به گفته وی برای اولین بار کتاب نفیس تصویری که نمایشگر گوشه‌ای از پیشرفت فناوری کشور در اختیار هیئت‌های شرکت‌کننده در این اجلاس نیز قرار ‌خواهد گرفت.

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور همچنین از خبرنگاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این اجلاس دعوت کرد تا از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

گفتنی است، شانزذهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد شامل اجلاس کار‌شناسان در روزهای یک شنبه و دوشنبه، اجلاس وزرا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و اجلاس سران نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه همین هفته برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز