خبرگزاری کار ایران

عاشوری در گفتگو با ایلنا:

اجلاس نم نشان داد كه زمان عربده كشی غرب پایان یافته است

هیچ كشوری قدرت رویارویی با ایران را ندارد/برگزاری اجلاس نم در ایران برای غرب گران تمام شد/ارتباط ایران با سایر كشورها، شكستی برای آمریكا و متحدانش است.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دهكده كوچك جهانی امروزه این قالب را قبول ندارد كه قدرت در جهان تنها در اختیار آمریكا و چند كشور اروپایی قرار داشته باشد  و آمریكا و قدرت های به اصطلاح غربی باید بدانند كه دیگر زمان زور و تهدید و عربده كشی به اتمام رسیده است.
 
ناصر عاشوری قلعه رودخانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این كه برگزاری اجلاس نم در تهران غرب را با شكست سیاسی مواجه كرده است گفت:ایران با برگزای اجلاس عدم تعهدها به جهانیان نشان داد كه هیچ كشوری قدرت رویارویی با ایران را ندارد.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:برگزاری اجلاس نم و ریاست دوره‌ای ایران بر اجلاس برای غرب گران تمام شد چرا كه آنها هزینه های گزافی كرده اند تا این اجلاس در تهران به هر شكل ممكن برگزار نشود.

نماینده فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد:مسئولان و سیاستمداران و اقتصاد دانان ایران باید از این فرصت طلایی به نفع خود استفاده كنند و این اجلاس را مامنی برای حذف تحریم های غرب علیه ایران بدانند.

وی گفت:با توجه به این كه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را پیش روی نمایندگان و مسئولان نظام قرار داده لذا باید مسئولان این فرصت را غنمیت بشمارند و در این اجلاس به سمت اقتصاد مقاومتی حركت كنند.

عاشوری یادآور شد:دهكده كوچك جهانی امروزه این قالب را قبول ندارد كه قدرت در جهان تنها در اختیار آمریكا و چند كشور اروپایی قرار داشته باشد  و آمریكا و قدرت های به اصطلاح غربی باید بدانند كه دیگر زمان زور و تهدید و عربده كشی به اتمام رسیده است. 

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:آمریكا در این برهه از زمان فراموش كرده است كه عصر قرون وسطی سالیان متمادی است كه به پایان رسیده و عصر حاضر عصر گفتگو و تعامل است.

وی با بیان این كه  ایران اسلامی اكنون بعد از انقلاب از جمله كشورهایی در خاورمیانه به شمار می رود كه  تعیین كننده سرنوشت منطقه  است، تصریح كرد:بسیاری از كشورها جهان از ماهها قبل در صدد این بودند تا بتوانند با حضور در كشور ایران با شرایط موجود رابطه اقتصادی،فرهنگی واجتماعی برقرار كنند و این برقراری ارتباط، شكستی برای آمریكا و متحدانش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز