خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برگزاری اجلاس عدم تعهد می‌تواند تهدید‌ها علیه ایران را خنثی کند

برگزاری این اجلاس نشان می‌دهد که علی رغم تحریم‌ها و به ویژه تهدیدهایی که پیش از این و اخیرا علیه ایران صورت گرفته بود کشور ما از ابتکار عمل بالایی برخوردار است به گونه‌ای که می‌تواند در این شرایط میزبان حدود ۱۲۰ هیئت از کشورهای مختلف باشد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران را در عرصه بین المللی یک رویداد بزرگ خواند و تصریح کرد: وقوع چنین رویداد بزرگی نه تنها لازمه ادامه حیات کشورمان است بلکه می‌تواند تهدید‌ها و فشارهای علیه ایران را خنثی کند.
احمد حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا افزود: میزبانی این اجلاس توسط ایران علاوه براینکه دستاورد خوبی محسوب می‌شود می‌تواند نقش ایران را در تحولات منطقه و بین الملل پررنگ‌تر از گذشته کند.

وی با اشاره به فشارهای علیه ایران پیش از برگزاری اجلاس خاطرنشان کرد: برگزاری این اجلاس نشان می‌دهد که علی رغم تحریم‌ها و به ویژه تهدیدهایی که پیش از این و اخیرا علیه ایران صورت گرفته بود کشور ما از ابتکار عمل بالایی برخوردار است به گونه‌ای که می‌تواند در این شرایط میزبان حدود ۱۲۰ هیئت از کشورهای مختلف باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید براینکه در عرصه بین المللی برگزاری چنین اجلاس‌هایی موجب ثبات و پویایی کشور میزبان می‌شود، گفت: میزان استقبال کشور‌ها از این اجلاس نشان داد که سیاست‌های ایران در این مورد نتیجه بخش بوده است.

حکیمی‌پور در ادامه به حضور رهبری در مراسم افتتاحیه اجلاس اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رهبری بالا‌ترین مقام کشور محسوب می‌شود بیان مواضع ایران به شکل صریح و روشن از زبان ایشان می‌تواند ضمن ابلاغ پیامایران به تمام دنیا مورد توجه بیش تری قرار گیرد بنابراین معتقدم مهم‌ترین بخش اجلاس می‌تواند سخنرانی رهبر معظم انقلاب باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز