خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفتگو با ایلنا:

رساندن اجلاس نم به جایگاه واقعی‌اش از مهم‌ترین اقدامات ایران است

برگزاری این اجلاس به این شکل ممکن تو دهنی محکمی بر دشمنان انقلاب بخصوص امریکا و اسرائیل است.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران با قدرتی که در اختیار دارد می‌تواند اجلاس نم را در جهان را به جایگاه واقعی خود برساند. 
 
امیر خجسته در گفتگو با ایلنا در رابطه با برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران گفت: ایران می‌تواند با توانایی و قدرتی که دارد به غیرمتعد‌ها قدرت بخشد. 

وی افزود: ایران می‌تواند اجلاس نم را در جهان به جایگاه واقعی خود برساند. 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه غرب در تلاش بود تا اجلاس نم به هر شکل ممکن برگزار نشود اما برگزاری این اجلاس به این شکل ممکن تو دهنی محکمی بر دشمنان انقلاب بخصوص امریکا و اسرائیل است. 

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی با قدرت استقلالش در جهان باید از فرصت بدست آمده استفاده کند و جنبش عدم متعهد‌ها را در جهان که بعد از سازمان ملل دومین تشکل جهانی محسوب می‌شود را استقلال بخشد. 

 وی گفت: ایرن باید با همگرایی دیگر کشورهای عضو به سمت یکپارچه سازی سازمان ملل گام بردارد تا دیگر شاهد تک روی برخی کشور‌ها در سازمان ملل نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز