خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

نوبت صبح نشست وزرای امور خارجه در روز دوم پایان یافت

در پایان مراسم اختتامیه نشست وزرای امور خارجه اجلاس غیرمتعهد‌ها صالحی در نشستی مطبوعاتی پاسخگوی سوال خبرنگاران داخلی و خارجی خواهد بود.

دقایقی پیش نشست نشست وزرای امور خارجه در روز دوم و در نوبت صبح در محل برگزرای اجلاس نم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نوبت صبح این نشست توافقات اولیه و جلسات مباحثه‌ای برای توسعه شعار اجلاس و تقویت روابط کشور‌های عضو در زمینه‌های مختلف صورت گرفت.

همچنین قرار است در نوبت بعد از ظهر این نشست گزارشی از توافقات میان وزرای امور خارجه کشور‌ها به تصویب اعضا برسد.

مراسم اختتامیه نشست وزرای امور خارجه اجلاس نم با سخنرانی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان دنبال می‌شود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم اختتامیه نشست وزرای امور خارجه اجلاس غیرمتعهد‌ها صالحی در نشستی مطبوعاتی پاسخگوی سوال خبرنگاران داخلی و خارجی خواهد بود.

گفتنی است از اقدامات مهم نشست امروز وزرای امور خارجه نم در نوبت صبح افتتاح مرکز دائمی حقوق بشر جنبش عدم تعهد توسط وزیر امور خارجه کشورمان بود.
ب

ه گزارش ایلنا نشست وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد طی دو روز متوالی برگزار شد که با آماده شدن پیش نویس سند و با شروع اجلاس سران در روزهای پنجشنبه و جمعه این سند به تایید سران غیر متعهد‌ها خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز