خبرگزاری کار ایران

آیت الله طبرسی:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران یک پیروزی تمام عیار سیاسی برای ایران است

مردم ما بایستی این اجلاس را به عنوان یک دستاورد بزرگ جهانی قدر دانسته و از مقامات نظام که با تلاش و پیگیری های چشمگیر خود موفق به موافقت حضور مقامات جهانی در این اجلاس شده اند سپاسگذار باشند.

ایلنا - ساری: آیت الله طبرسی گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران به عنوان بزرگترین رویداد بین المللی نشانه شکست استکبار جهانی در منزوی کردن سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و تثبیت محوریت ایران در غالب مسائل بین المللی است.

به گزارش ایلنا از ساری، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ساری بیان داشت: این اجلاس ثابت کننده پوشالی بودن تهدیدات نظام سلطه در اکثر کشورهای دنیا و بیانگر گرایش واقعی ملل جهان به نفع مواضع مستقل جمهوری اسلامی ایران در مسائل مهم جهانی است.

وی افزود: بطور واضح می توان مدعی شد که برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران علی رغم همه ی کارشکنی های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، یک پیروزی تمام عیار سیاسی برای جمهوری اسلامی ایران است و یقیناً گستردگی حضور مقامات جهانی در این اجلاس گامی بزرگ برای کاهش فشارهای بین المللی و شکستن سد تحریم اقتصادی جهانی علیه ایران است.

آیت الله طبرسی تصریح كرد: در محاسبات بین المللی این اجلاس را می توان یک فرصت طلایی برای عبور از بحران های اخیر جهانی تلقی کرد و مردم ما بایستی این اجلاس را به عنوان یک دستاورد بزرگ جهانی قدر دانسته و از مقامات نظام که با تلاش و پیگیری های چشمگیر خود موفق به موافقت حضور مقامات جهانی در این اجلاس شده اند سپاسگذار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز