خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس الجزایر در اجلاس عدم تعهد:

پذیرش فلسطین در سازمان ملل یکی از راه حل های اساسی است

وضعیت تاسف بار سوریه یکی دیگر از مسائل مهم است.الجزایر از تلاش های کوفی عنان فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب حمایت و کمک کرد و از اخضر ابراهیمی جانشین عنان نیز حمایت می کند تا بتوان راه خروجی برای بحران سوریه پیدا کرد.بی تردید راه حل بحران سوریه مشکل است اما غیر ممکن نیست.

رئیس مجلس الجزایر در اجلاس عدم تعهد در تهران سخنرانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالقادر بن صالح، در سخنرانی خود گفت: علاوه بر رو به رو بودن با چالش صلح در خاورمیانه با مشکلات مالی بین المللی هم روبه رو هستیم.ما سرگرم تحولات اخیر منطقه هستیم که باعث ناامنی و بی ثباتی می شود، امری که باعث گسترش تروریسم می شود.

وی افزود: ما باید جلوی قاچاق سلاح و انسان را بگیریم چرا که مساله همزیستی مساله بسیار مهم است.تندوری ها بسیار مهم است.اسلام مخالف اندیشه های تروریستی است.بی ثباتی و ناارامی در خاورمیانه به علت آن است که مساله فلسطین هنوز حل نشده است و این مساله اساس مشکلات این منطقه است.فلسطینی ها و اسرائیلی باید به درگیری ها خود پایان دهند.پذیرش فلسطین در سازمان ملل یکی از راه حل های اساسی است.

عبدالقادر بن صالح دباره مساله صحرا تاکید کرد و گفت: تعیین سرنوشت مردم آن باید مورد حمایت حنبش نم قرار گیرد.

رئیس مجلس الجزایر در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات سوریه گفت: وضعیت تاسف بار سوریه یکی دیگر از مسائل مهم است.الجزایر از تلاش های کوفی عنان فرستاده ویژه سازمان ملل و اتحادیه عرب حمایت و کمک کرد و از اخضر ابراهیمی جانشین عنان نیز حمایت می کند تا بتوان راه خروجی برای بحران سوریه پیدا کرد.بی تردید راه حل بحران سوریه مشکل است اما غیر ممکن نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید اهداف جنبش  که بر اساس آن تاسیس شد نظیر استقلال و احترام به حقوق بشر و... را پیگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز