خبرگزاری کار ایران

نماینده نیکارارگوئه در تهران:

از عضویت مستقل فلسطین در سازمان ملل حمایت می کنیم

نیکاراگوئه همچنین تحریم‌های اقتصادی و تجاری علیه کوبا را محکوم کرده و از حق حاکمیت و تعیین سرنوشت دولت اکوادور حمایت می‌کنیم. از عضویت فلسطین در سازمان ملل به عنوان یکی از ملت‌هایی که در طول تاریخ رنج فراوان برده است حمایت می‌کنیم.

نماینده نیکاراگوئه با حضور در اجلاس تهران در این نشست سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، این دیپلمات نیکاراگوئه ای تصریح کرد:در شرایطی بسیار ویژه در تمامی جهان هستیم و متاسفانه سوء مدیریت حاکم بر سازمان‌های بین المللی مشکلات زیادی را به وجود آورده است.مطمئنا مساله سوریه راه حلی داخلی دارد و به هیچ عنوان از مداخله نیروهای خارجی حمایت نمی‌کنیم. لازم است همه اعضای جنبش تعهد خود را به اصول حاکم بر روابط بین الملل اعلام کنند.

وی افزود: نیکاراگوئه همچنین تحریم‌های اقتصادی و تجاری علیه کوبا را محکوم کرده و از حق حاکمیت و تعیین سرنوشت دولت اکوادور حمایت می‌کنیم. از عضویت فلسطین در سازمان ملل به عنوان یکی از ملت‌هایی که در طول تاریخ رنج فراوان برده است حمایت می‌کنیم.

نماینده کشور نیکاراگوه در اجلاس عدم تعهد معتقد است: ضروری است که در ساختار سازمان ملل تغییرات و اصلاحاتی صورت گیرد و باید به تغییراتی که اخیرا در عرصه بین المللی صورت گرفته است، توجه داشت.متاسفانه سوء مدیریت شورای امنیت مانع از آن شده که حق به حق دار برسد.

وی افزود: نیکاراگوئه همچنین فعالیت‌های تروریستی را محکوم کرده و خواستار ریشه کن شدن این پدیده است.ما به دنبال استقلال سیاسی و اقتصادی بیشتر بوده و خواستار ایفای نقشی جدید در عرصه بین المللی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز