خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور مطرح کرد:

احتمال برگزاری اجلاس سران جنبش عدم‌تعهد در برج میلاد

asdasd

برخی از مسوولان در نظر دارند نشست در تمامی سطوح در سالن اجلاس سران برگزار شود/رژیم صهیونیستی نمی‌تواند نفوذی در کشورهای "نم" داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد در تهران گفت: احتمال برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم‌تعهد در سطح ریاست جمهوری در برج میلاد وجود دارد.

به گزارش ایلنا؛ منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در مجلس با بیان اینکه برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در تهران در این مقطع تاریخی امتیاز بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: با توجه به تلاش آمریکا و غرب برای انزوای جمهوری اسلامی ایران، برگزاری این اجلاس در تهران سبب می‌شود ایران بیش از گذشته محور تمرکز و توجهات سیاسی قرار گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این امکان وجود دارد که بتوان در این نشست به راهکارهای اقتصادی برای شکستن تحریم‌ها برعلیه کشورمان دست یافت لذا در این مقطع حساس و با حضور قاطبه مسئولین کشورهای غیرمتعهد در تهران امیدواریم دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی مناسبی در پس برگزاری این اجلاس باشد.

حقیقت‌پور همچنین با اشاره به تلاش رژیم اشغالگر قدس برای عدم برگزاری اجلاس نم در تهران گفت: رژیم صهیونیستی ممات خود را در توسعه انقلاب اسلامی می‌داند و هر زمان که آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب توسعه بیشتری می‌یابد، اسرائیل نیز به نابودی خود نزدیک‌تر می‌شود، لذا تمام تلاش خود را خواهد کرد فارغ از اینکه نمی‌تواند نفوذی در کشورهای نم داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس در عین حال تصریح کرد: ممکن است شانزدهمین اجلاس جنبش عدم‌تعهد در سطح ریاست جمهوری در برج میلاد برگزار شود و این درحالیست که برخی مسوولان نظر دارند تا این نشست در تمامی سطوح در سالن اجلاس سران برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز