خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی؛

فردا سالن اصلی اجلاس سران به ریاست جمهوری تحویل داده می شود

asdasd

با تلاش شبانه روزی کارکنان وزارت راه و شهرسازی که باید گفت از جان مایه گذاشتند، این مرکز در موعد مقرر آماده بهره‌برداری شد که بنا داریم فردا چهارشنبه، قسمت مرکزی آن را که همان سالن اجلاس است تحویل نهاد ریاست جمهوری دهیم.

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل پروژه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی خبرداد و گفت: فردا چهارشنبه، قسمت اصلی این مرکز تحویل نهاد ریاست جمهوری می شود.
به گزارش ایلنا، علی نیکزاد با بیان اینکه ساخت مرکز همایش های بین‌المللی تهران بحث آبرو و عزت کشورمان بود، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارکنان وزارت راه و شهرسازی که باید گفت از جان مایه گذاشتند، این مرکز در موعد مقرر آماده بهره‌برداری شد که بنا داریم فردا چهارشنبه، قسمت مرکزی آن را که همان سالن اجلاس است تحویل نهاد ریاست جمهوری دهیم.

وی سپس به پروژه ساخت مصلی بزرگ امام‌ خمینی (ره)اشاره و تصریح کرد: با وجودی که مراسم شب های قدر در این مجموعه برگزار شد و فضا برای برگزاری نماز عید سعید فطر آماده شده بود بنا به دلایلی چنین امری محقق نشد اما ما به تعهد خود در این زمینه عمل کردیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بزودی شاهد بهره برداری از اقدامات ارزشمندی در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور بزرگان نظام خواهیم بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز