خبرگزاری کار ایران

نباید استقلال‌خوزستان را دست‌کم بگیریم؛

ماجدی: AFC هیچ‌چیز را به شوخی نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۷۱

خدا کند کسر امتیاز از استقلال مشکلات عدیده فرهنگی استادیوم‌های ما را حل کند!

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد که یک‌ماه پیش نامه‌‌ای به سازمان لیگ زدیم چراکه قبل از آن سازمان لیگ درخواست کرده بود برنامه تنظیم شده را بررسی و در صورت نیاز تغییرات احتمالی را به سازمان پیشنهاد دهیم.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در خصوص تعویق بازی مقابل استقلال‌خوزستان به صحبت پرداخت که در ادامه می خوانید:

48ساعت قبل از بازی مقابل استقلال‌خوزستان اعلام شد این دیدار به تعویق افتاده...
یک‌ماه پیش نامه‌‌ای به سازمان لیگ زدیم چراکه قبل از آن سازمان لیگ درخواست کرده بود که برنامه تنظیم شده را بررسی و در صورت نیاز تغییرات احتمالی را به سازمان پیشنهاد دهیم. با توجه به دیدار آسیایی‌مان در نامه‌ای که یک ماه پیش به سازمان لیگ زدیم از آنها خواستیم تا دیدار روز سوم شهریور ما در روز چهارم برگزار شود و دیدار روز هفتم نیز در تاریخ هشت شهریور. این تغییرات مدنظر ما در هیات‌رئیسه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت بازی با استقلال‌خوزستان به تعویق افتاد که جا دارد از همین‌جا از سازمان لیگ بابت این موضوع تشکر کنیم چرا که خودشان هم می‌دانستند که با توجه به فاصله کم بازی‌های‌مان احتمال آسیب‌دیدگی‌مان بالا بود همچنین یک تشکر ویژه دارم از مسئولان تیم خوب استقلال‌خوزستان که با نگاه حرفه‌ای و البته فیرپلی‌شان این موضوع را پذیرفتند.

بعد از اتفاقی که در بازی مقابل بوریرام از سوی عده‌ای تماشاگرنما انجام گرفت امروز اعلام شد پرونده استقلال در کمیته انضباطی AFC دوباره باز شده است.
این ایمیل را خود من نیز دریافت کردم و به این خاطر فکر می‌کنم باید این گزارشات را مستقیما به هواداران‌مان بدهیم که وقتی می‌گوییم فقط تیم را تشویق کنید به این دلایل است. AFC هیچ‌چیز را به شوخی نمی‌گیرد اما امیدواریم که به خاطر واکنش چند تماشاگر نما استقلال متضرر نشود و مشکلی در این زمینه برای تیم به وجود نیاید.

رئیس‌کمیته انضباطی اعلام کرده شکایت استقلال به فیفا نمی‌تواند برای این تیم چاره‌ساز شود...
من قصد صحبت در این زمینه را ندارم فقط می‌گویم خدا کند کسر امتیاز از استقلال مشکلات عدیده فرهنگی استادیوم‌های ما را حل کند!

روز شنبه با استقلال خوزستان دیدار خواهید کرد که این بازی با توجه به اینکه چند روزی پیش از دربی انجام می‌گیرد حساسیت‌های خاص خود را خواهد داشت؟
در لیگ هر بازی که تمام می‌شود باید آن را فراموش کنیم و به فکر بازی بعد باشیم. دیدار با استقلال خوزستان برای ما مثل تمامی دیدارهای دیگر ما در لیگ است با این حال برد در این بازی می‌تواند به لحاظ روحی و روانی تیم را قبل از دربی آماده‌تر کند. البته استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است که نباید به هیچ عنوان دست‌کم گرفته شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز