خبرگزاری کار ایران

ترسوها باخت را گردن نمی‌گیرند؛

قلعه‌نویی، مقصر اصلی شکست استقلال در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۳

امیر اگر نتواند مشکلات فنی تیمش را حل کند و در دربی تهران هم شانسی برای پیروزی مقابل تیم با انگیزه دایی نخواهد داشت.

شکست مقابل تیم ته جدولی سخت است به خصوص برای استقلال که ملی‌پوشان زیادی دارد و در آسیا هم ادعای قهرمانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال با تمام ملی‌پوشان و بازیکنان کلیدی اش به خوزستان سفر کرده بود تا صدرنشینی‌اش در لیگ برتر را با پیروزی مقابل تیم عبدالله ویسی که در قعر جدول به سر می‌برد، تثبیت کند.

در روزی که فولاد خوزستان و نفت تهران باخته بودند و سپاهان مساوی کرده بود، استقلال بهترین فرصت را برای در اختیار گرفتن صدر جدول از دست داد چرا که با 2 گل مقابل استقلال صنعتی خوزستان شکست خورد تا هم به صدر جدول نرسد و هم نتواند با جدی ترین رقیب خود یعنی فولاد خوزستان فاصله بگیرد.

امیر قلعه‌نویی در بدترین شرایط ممکن باخت چراکه قبل از دربی تهران و البته بازی حساس و سرنوشت‌ساز تیمش مقابل بوریرام تایلند این نتیجه برای او و شاگرانش رقم خورد. البته تیم امید در هفته‌های قبل هم لیاقت پیروزی را نداشت و در بسیاری از لحظات با خوشی شانسی و بی دقتی حریفانش موفق به کسب 3 امتیاز شد اما نمایش ضعیف و دور از ذهن استقلال در اهواز نشان داد که تیم قلعه نویی در این فصل مشکلات زیادی دارد و تا تیم شدن فاصله زیادی داشته و باید روی این مجموعه خیلی کار شود تا به تیمی هماهنگ و یکدست تبدیل شود.

استقلال در اهواز تیمی بدون تاکتیک و بی‌برنامه بود. قلعه نویی همچون همیشه چشم به ارسال‌های خسرو حیدری و ضربات سر بازیکنان بلندقد خود داشت و از بازی ترکیبی و تاکتیکی خبری نبود چراکه استقلال این نوع بازی را اصلاً یاد نگرفته و همچنان به ارسال از جناحین دل بسته است و چشم به تک ستاره‌هایی همچون فرهاد مجیدی برای رسیدن به گل دارد اما در روزی که مجیدی نباشد و ارسال ها جواب ندهد، آبی‌پوشان تهرانی پلی دیگری نخواهند داشت تا حریف را شکست دهند.

نکته جالب توجه حرف‌های قلعه نویی پس از شکست مقابل تیم ویسی در اهواز بود آنجا که گفت: «هوا نه، کیلوها «منم» روی این باخت تاثیر داشت و دو گل روی اشتباه بچه‌گانه خوردیم.» قلعه‌نویی ترک عادت نکرده و همچون گذشته بردها را به نام خودش و باخت‌ها را برای شاگردانش می‌داند، اما نمی‌دانیم چرا در روزهایی که تیمش می‌برد، این همه را مقصر می‌داند به جز خودش، خودی که برای رفع معایب تیمش در این هفته‌ها هیچ تلاشی نکرده چراکه باز هم گل‌های یک شکل می‌خورد و اگر مقابل تیمی کار کند که فوتبال بلد باشد، به راحتی نتیجه را می‌بازد.

امیر حرف از اشتباهات بچه گانه شاگردانش می‌زند اما نمی گوید در این هفته‌ها برای رفع مشکلات فنی تیمش چه کار کرده و چرا هنوز استقلال با وجود در اختیار داشتن بهترین دروازه‌بان ایران و مدافعان با تجربه‌اش همچنان گل‌های یک شکل می‌خورد و به راحتی مقابل حریفانش تسلیم می‌شود.

استقلال در اهواز باخت اما مقصر اصلی این شکست شخص قلعه‌نویی بود و این باخت در آستانه دربی تهران و دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل بوریرام تایلند تبعات زیادی برای قلعه‌نویی و شاگردانش خواهد داشت.

امیر اگر نتواند مشکلات فنی تیمش را حل کند و در دربی تهران هم شانسی برای پیروزی مقابل تیم با انگیزه دایی نخواهد داشت همچنان که در تایلند هم مقابل بوریرام چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارد چرا‌که بوریرام در تهران هم نشان داد تیم یکدست و قابلی است و استقلال با خوش شانسی در آزادی توانست این مجموعه هماهنگ و با انگیزه را شکست دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز