خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گهر دورود:

احمدزاده مرد روزهای سخت است/ سرپرست و مدیر رسانه‌ای گهر منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۳۴

مدیر عامل گهر دورود با تقدیر ازاحمدزاده گفت: درس‌های بسیاری از وی آموخته‌ا‌م که یکی از آن‌ها تسلیم نشدن در مقابل سختی‌هاست.

ایلنا: مدیر عامل گهر دورود با تقدیر از احمدزاده گفت: درس‌های بسیاری از وی آموخته‌ا‌م که یکی از آنها تسلیم نشدن در مقابل سختی‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، اسماعیل حیدرپور در رابطه با بازی‌های تدارکاتی پیش بینی‌شده برای تیم گهر اظهار داشت: طی تماسی که با علیرضا منصوریان داشته‌ام، از وی دعوت شد به همراه تیم ملی امید به شهرستان دورود آمده و یک بازی دوستانه را مقابل تیم گهر انجام دهند.

حیدرپور افزود: این درخواست بسیار مورد توجه سرمربی تیم ملی امید قرار گرفت و با توجه به لغو اردوی خارج از كشور تیم امید، موافقت خود را برای حضور در شهرستان دورود اعلام کردند و قرار شد تاریخ این دیدار در آینده نزدیک مشخص شود.

مدیر عامل تیم گهر متذکر شد: به علیرضا منصوریان گفته‌ایم یک دروازه‌بان تیم ملی امید امسال به تیم گهر پیوسته و همچنین این تیم سرشار از بازیکنان جوان و آینده‌دار است که اکثر آنها بومی هستند و از وی خواستیم در بازی پیش رو نگاه ویژه‌ای به بازیکنان تیم ما برای حضور در تیم ملی داشته باشد.

حیدرپور گزارشی از شرایط و اقدامات انجام شده در فصل قبل و زمان مدیریت وی را برای بازیکنان تشریح کرد و گفت: امسال شرایط مالی باشگاه مشخص است و نمی‌توانیم به بازیکنان رقم‌های نجومی پرداخت کنیم، اما تمامی اعضای مجموعه باشگاه تلاش خود را خواهیم کرد تا تمامی مشکلات بر سر راه را از میان برداریم.

وی با اشاره به لزوم وحدت میان بازیکنان، افزود: دو فصل پیش که تیم گهر به لیگ برتر صعود کرد همه اعضای مجموعه، کادر فنی و بازیکنان با یک وحدت و همت مثال‌دنی توانستند "ما می‌توانیم" را در عمل نشان دهند که از شما بازیکنان انتظار داریم که با اتحاد، هم‌دلی، غیرت و پشتکار بدون وقفه برای رسیدن به هدف تلاش کنید.

مدیر‌عامل گهر با تمجید از عملکرد محمد احمدزاده اذعان داشت: در این چند روز گذشته از محمد احمدزاده درس‌های بسیاری آموخته‌ا‌م که یکی از آنها تسلیم نشدن در مقابل سختی‌ها است. کارنامه  احمدزاده بسیار شفاف و درخشان است و حضور وی در این تیم برای همه بازیکنان و همه افراد مجموعه یک فرصت مناسب است. وی اعتقاد بسیاری بر بحث جوان‌گرایی دارند و جزو آن دسته از مربیانی است که در سخن از جوان‌گرایی دفاع نمی‌کنند بلکه در عمل این دفاع را نشان داده‌اند.

حیدرپور در پایان اظهار داشت: هر کدام از بازیکنان که هر گونه مشکلی دارند، بدون تعارف مشکل خود را با ما در میان گذاشته و مطمئن باشند در حد توان به آنها کمک خواهیم کرد.

همچنین محمد یاراحمدی سرپرست سال گذشته تیم گهر دورود اظهار داشت: امسال به عنوان مسئول رسانه‌ای و نماینده تام‌الاختیار تیم گهر منصوب شده‌ام. دلیل پذیرفتن این سمت به جای سرپرستی در تیم گهر، تدریس در دانشگاه کرج و نداشتن وقت کافی برای ماندن در کنار تیم است. به همین دلیل محمد نامداری به عنوان سرپرست تیم گهردورود منصوب شد.این تیم بعد از بازگشت به دورود در 2 بازی تدارکاتی به مصاف حریفانی خواهد رفت که فعلاً نام آنها مشخص نیست، اما به احتمال زیاد تیم ملی امید یكی از آنها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز