خبرگزاری کار ایران

کری‌خوانی همیشه هست؛

پورحیدری: استقلال باتجربه‌تر از پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۸

درست است پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است اما تیم ما باتجربه‌تر است و بدون توجه به بازی قبلی‌مان، برای برد به میدان می‌رویم.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص شکست استقلال مقابل استقلال اهواز گفت: به هر حال این بازی با یک باخت برای استقلال همراه بود.

به گزارش ایلنا، منصور پورحیدری با بیان این مطلب اظهار کرد: برای هر تیمی پیش می‌آید در طی فصل روز بد داشته باشد و این اتفاق برای استقلال افتاد.

وی ادامه داد: هرچه بوده دیگر تمام شده و بچه‌ها از الان به فکر بازی پرسپولیس هستند. اگرچه این بازی مثل همه دیدارها 3 امتیاز دارد ولی به لحاظ حساسیت از نظر هواداران متفاوت است و طبیعتا بچه‌ها تلاش ویژه‌ای برای برد خواهند داشت.

پورحیدری با اشاره به در پیش بودن دربی تصریح کرد: تمام بازیکنان ما متوجه حساسیت این بازی هستند و امیر قلعه‌نویی هم قطعا با شاگردانش برای این بازی صحبت خواهد کرد و آنها را آماده بازی روز جمعه می‌کند.

پیشکسوت استقلال در پایان یادآور شد: کری‌خوانی همیشه قبل از این بازی هست ولی استقلال همیشه حرفش را در زمین زده. درست است پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است اما تیم ما باتجربه‌تر است و بدون توجه به بازی قبلی‌مان، برای برد به میدان می‌رویم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز