خبرگزاری کار ایران

از قانون تمکین می‌کنیم؛

عالمی: ذوب‌آهن تیم جوان اما باتجربه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۷۰

پیش از این انتظار داشتیم تا با توجه به بازی‌های آسیایی استقلال، بازی با ذوب‌آهن به تعویق بیفتد که با این موضوع موافقت نشد و حالا هم از قانون تمکین می‌کنیم.

مربی تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم در آستانه بازی با ذوب‌آهن گفت: خداراشکر شرایط تیم خوب است، تمریناتمان را طبق برنامه دنبال می‌کنیم و آماده بازی با ذوب‌آهن هستیم.

به گزارش ایلنا، ایمان عالمی ادامه داد: پیش از این انتظار داشتیم تا با توجه به بازی‌های آسیایی استقلال، بازی با ذوب‌آهن به تعویق بیفتد که با این موضوع موافقت نشد و حالا هم از قانون تمکین می‌کنیم.

عالمی در خصوص میزان آمادگی استقلال با توجه به درپیش بودن دیدار برگشت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز، تصریح کرد: امیدوارم تا این بازی، مصدومیت بازیکنانمان مرتفع شود. البته آنها با مربی جدیدشان به میدان می‌آیند و طبعا باید نسبت به تفکرات این مربی هم آشنایی پیدا کنیم. با اینحال همه تلاشمان کسب پیروزی و صعود به جمع 4 تیم آسیا است که ان‌شاء‌الله با دعای مردم، حاصل شود.

وی در پایان در خصوص رویارویی با ذوب‌آهن نیز یادآور شد: ذوب‌آهن تیم جوان اما باتجربه‌ای است که شاید در بازی‌های قبلی‌شان بدشانس بوده‌‌اند ولی همه هدف ما مقابل این تیم کسب 3 امتیاز مهم خارج از خانه است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز