خبرگزاری کار ایران

با وجود نیمکت‌نشینی نا امید نشده‌ام؛

بنگر: می‌خواهیم ثابت کنیم کم‌کاری نکرد‌ه‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۱۳

برای من مهم این است که پرسپولیس موفق شود. از نیمکت‌نشینی ناراحت هستم اما ناامید نیستم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که گل محمدی سرمربی تیم شده در هر بازی آن‌قدر موقعیت گل داریم که وقتی داخل رختکن می‌شویم همه صحبت از 7 یا 8 گلی می‌کنند که چرا وارد دروازه حریفان نشده است.

محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در نیم فصل اول با توجه به شرایطی که پیش آمده بود به دروازه حریفان نمی‌رسیدیم. نیم فصل اول می‌گفتیم ای کاش یک بار توپ‌ ما به دروازه حریف برسد، ولی در این چند دیدار اخیر خیلی راحت چندین موقعیت صد در صد گلزنی روی دروازه حریفان خود ایجاد کرده‌ایم.

وی تاكید كرد: حالا شرایط‌ ما برخلاف گذشته است، چراکه روحیه بچه‌ها خوب است و خوب تمرین می‌کنیم. ما برای کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم به طور مثال پیرزوی برابر تیم صبا، باید خوب تمرین کنیم. درست است ما بازیکنان بزرگی داریم اما اگر مارادونا هم تمرین نمی‌کرد، نمی‌توانست در بازی‌های رسمی بدرخشد.

بنگر در ادامه با بیان اینكه نیم فصل اول همه بازیكنان تیم تلاش کردند و کم کاری نداشتیم، تصریح كرد: این یک خیال واهی است، همه بازیکنان پرسپولیس آبروی خود را دوست دارند. با آمدن یحیی، در واقع در حال کمک کردن به خود هستیم. در نیم فصل اول مطبوعات و پیشکسوتان همه من را زدند اما می‌خواهم بگویم اگر ما بد بودیم دلیل آن چیز دیگری بود. قول می‌دهم سهمیه آسیا را از لیگ برتر می‌گیریم.

مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که با بازی خوب می‌خواهید ثابت کنید اشتباهات از مانوئل ژوزه بوده، گفت: نه نمی‌خواهیم این را ثابت کنیم. می‌خواهیم ثابت کنیم ما خوب بودیم و کم‌کاری هم نکردیم و نخواهیم کرد. ما آمده‌ایم به پرسپولیس کمک کنیم و از اول هم تلاش خود را کردیم اما نشد. شرایط طوری پیش رفت که این امکان وجود نداشت، ما باید تلاش کنیم تا سهمیه آسیا را بگیریم.

این مدافع قرمزپوش در مورد جام حذفی نیز یادآور شد: در جام حذفی اگر یک بر صفر و 10 بر صفر ببریم هیچ فرقی ندارد، اما به طور قطع با گل‌های بیشتر روحیه تیمی ما بالاتر می‌رود. کار خیلی سختی مقابل ذوب آهن در تهران یا اصفهان داریم، اگر ذوب‌آهن را شکست دهیم صد درصد فینالیست خواهیم شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: من تصمیم خودم را برای آمدن گرفتم و از حضورم در پرسپولیس 6 ماه  می‌گذرد، اگر شرایط نیم فصل پرسپولیس را در تیم‌های دیگر داشتم به طور حتم من را خیلی اذیت می‌کردند، اما هواداران پرسپولیس خیلی با معرفت هستند. پرسپولیس این همه بازیكن بزرگ خرید ولی تیم تا رده سیزدهم جدول هم سقوط كرد اما هیچ بی احترامی‌ از هواداران ندیدم. امیدوارم بتوانیم محبت هواداران را جبران کنیم تا به هدف خود برسیم.

مدافع پرسپولیس در مورد شرایط بدنی و روحی خود عنوان داشت: خوشبختانه از لحاظ روحی و بدنی بسیار خوب هستم. خوب تمرین می‌کنم و با بردهای پرسپولیس شاد می‌شوم.

بنگر در پایان در مورد نیمکت‌نشینی خود در بازی‌های اخیر پرسپولیس نیز تاكید كرد: نیمکت نشینی برایم مهم نیست، مهم این است که تیم به رده‌های بالایی جدول صعود کند و بتوانیم جایگاه خود را فیکس كنیم. با توجه به اینکه تیم‌های بالای سر ما ثبات آنچنانی در نتیجه‌گیری ندارند مطمئن هستم می‌توانیم خود را به تیم‌هایی بالای جدول برسانیم. برای من مهم این است که پرسپولیس موفق شود. از نیمکت‌نشینی ناراحت هستم اما ناامید نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز