خبرگزاری کار ایران

به کی‌روش فقط تذکر می‌دهیم؛

کفاشیان: تغییر در کادر فنی تیم ملی به صلاح نیست

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۸

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به مصاحبه کی‌روش با بی بی سی تاکید کرد که به سرمربی تیم ملی فوتبال حتما تذکر خواهیم داد.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به مصاحبه کی‌روش با بی بی سی تاکید کرد که به سرمربی تیم ملی فوتبال حتما تذکر خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان امروز در حاشیه هفتمین نشست مسئولان استانی مدارس فوتبال پایه جمع خبرنگاران اظهارکرد: مشکل ما این است که تیم ملی مدیر رسانه ای ندارد. کی روش باید تمام مصاحبه های خود را با فدراسیون هماهنگ کند، البته ما به او نگفته بودیم که حق مصاحبه با چه شبکه هایی را ندارد. اما قطعا به خاطر این کار به او تذکر خواهیم داد.

وی در باره اینکه کی‌روش از حساسیت های رسانه ای ایران اطلاع داشته است یا نه، تصریح کرد: از این موضوع اطلاع ندارم، اما اگر حساسیت ها را می‌دانست باید بیشتر دقت می کرد. ما تا کنون به جریمه فکر نکرده‌ایم و تنها به تذکر قناعت می‌کنیم.

کفاشیان درباره احتمال افزایش یک دستیار ایرانی به کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: این کادر دو سال است که با هم کار می‌کنند و دو مربی ایرانی نیز در جمع آنان حضور دارند. در شرایط فعلی صلاح نمی‌دانیم در مسایل فنی تیم ملی دخالت کنیم و قطعا کادر فنی تا پایان رقابت های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به کار خود ادامه خواهد داد.

رییس فدراسیون فوتبال در باره زمان انتخاب سرپرست و مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال بدون مشخص کردن زمان خاصی، گفت: روز گذشته در جلسه کمیته رسانه ها به اعضای کمیته گفتیم افراد مناسب برای مدیر رسانه ای تیم ملی را پیشنهاد دهند. ضرورت داشتن سرپرست تیم ملی را نیز احساس می کنیم و باید هر چه سریعتر این کار انجام شود.

وی در باره فوتبال پایه نیز تاکید کرد:کار در فوتبال پایه باید تحت حمایت، نظارت و هماهنگی باشد تا هم از نظر استانداردهای فنی و هم از نظر تشکیلات ساختاری به شرایطی برسد که وقتی می خواهیم از ماحصل تیم های پایه استفاده کنیم، با مشکلات مواجه نشویم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل مشکلات فوتبال ایران در رده های ملی و باشگاهی، سرمایه گذاری نکردن در رده های پایه است. باشگاه ها باید در رده های پایه کار کنند تا فدراسیون هم در کنار هزینه هایی که برای تیم های بزرگسالان می کند در پایه نیز سرمایه گذاری کند. البته تیم های پایه هزینه زیادی ندارند، چون بسیاری از خانواده ها حاضرند برای ثبت نام فزرندشان در مدارس فوتبال پایه شهریه هم بدهند. بعلاوه اگر باشگاهی تیم پایه قدرتمندی داشته باشد، می تواند از نقل و انتقال آنان نیز درآمدزایی داشته باشد.

کفاشیان در باره جابجایی و برکناری بهروان از ریاست سازمان لیگ و اینکه چرا الان انجام شد، گفت: زمان انجام آن فرقی نمی کرد به هر حال باید انجام می شد. در زمان برگزاری مجمع دوم فدراسیون فوتبال، سازمان بازرسی کل کشور اخطار داده بود که حضور بهروان در پست نایب رییسی دوم فدراسیون به دلیل دو شغله بودنش غیر قانونی است. من در آن زمان به مجمع پیشنهاد کردم که این موضوع از دستور کار خارج شود، اما اعضای مجمع مخالفت کردند و بهروان نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال شد. در این مدت تلاش کردیم برای ادامه کار او مجوزهای لازم را بگیریم؛ اما موفق نشدیم و در نهایت مجبور شدیم تاج را جایگزین کنیم. البته بهروان همچنان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و تاج تا برگزاری مجمع به عنوان سرپرست نایب رییسی دوم و سازمان لیگ است.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا برخی از اعضای هیات رییسه از این تغییرات اطلاع نداشتند، گفت: این تصمیم مربوط به رییس فدراسیون فوتبال است و لزومی نداشت که حتما تمامی اعضای هیات رییسه در جربان قرار بگیرند. اما اگر قرار باشد که تاج را به عنوان نایب رییس دوم فدراسیون معرفی کنیم، حتما باید در جلسه هیات رییسه بررسی شود.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد تغییرات بازهم ادامه داشته باشد، گفت: این کار فعلا متوقف شده و اگر مجمع با برگزاری انتخابات زود هنگام فدراسیون فوتبال موافقت کند، همه تغییرات در آنجا انجام خواهد شد.

وی در باره زمان انتخاب کادر فنی تیم جوانان گفت: هنوز کاری برای این موضوع انجام نشده است. احتمال زیاد یک مربی ایرانی انتخاب خواهد شد، چون امکان پرداخت ارزی نداریم و قصد داریم در مسابقاتی مانند کشورهای اسلامی تیم جوانان را اعزام کنیم چون تیمی آینده دار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز