خبرگزاری کار ایران

به صنعت نفت نمی‌روم؛

قاسمپور: نمی‌دانم چرا همه تیم‌های در حال سقوط سراغ من می‌آیند!

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۷۵

نمی دانم چرا این روزها هر تیمی در آستانه سقوط قرار می گیرد سراغ ما می‌آید و بعد هم که سقوط کرد همه چیز را بر گردن من می اندازند.

 

 

ابراهیم قاسمپور تاکید کرد که هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را نخواهد پذیرفت.

سرمربی پیشین تیم فوتبال مس در گفت وگو باخبرنگار ایلنا ضمن تایید مذاکراتش برای حضور در راس کادرفنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مذاکراتی در این خصوص داشته‌ایم ولی من روی این موضوع فکر نکرده‌ام و بعید هم می‌دانم با توجه به شرایطی که این تیم در لیگ برتر دارد به آبادان برود.

وی افزود: نمی دانم چرا این روزها هر تیمی در آستانه سقوط قرار می گیرد سراغ ما می‌آید و بعد هم که سقوط کرد همه چیز را بر گردن من می اندازند. صنعت نفت در جدول شرایط بسیار بغرنجی دارد و اگر بخواهد در لیگ برتر بماند باید از هر بازی به طور میانگین دو تا 2 و نیم امتیاز بگیرد که بعید می دانم این چنین بشود.

سرمربی پیشین مس تصریح کرد: البته از انجایی که من خودم اهل آبادان هستم و عرق زیادی به شهرم دارم اگر بخواهند نه در قالب عقد قرارداد ولی حاضرم به این تیم کمک فکری کنم اما به صورت رسمی من حاضر نیستم سرمربی صنعت نفت شوم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مدیران ارشد فوتبال آبادان دائما اصرار به استفاده از مربیان خارجی دارند، گفت: این را باید خود آقایان پاسخ بدهند. این که چرا مسئولان صنعت نفت بعد از کنار گذاشتن کاستا سراغ مربی رفتند که در گذشته با این تیم نتیجه مطلوبی نگرفته بود سوال بزرگی است که جواب برای او ندارم اما می دانم کار کردن در آبادان علاوه بر اینکه دانش فنی بسیار زیادی می خواهد یک مربی باید شناخت بسیار خوبی هم از فضا و فرهنگ این شهر داشته باشد.

قاسمپور تصریح کرد: امیدوارم که نفت این فصل نیفتد چراکه اگر این تیم به لیگ دسته اول سقوط کند سرخوردگی زیادی برای مردم ایجاد خواهده شد. شما نمی بینید هیچ شهری را که تیم های استقلال و پرسپولیس در آنجا بازی داشته باشند و هواداری برای آنها نباشد اما در آبادان و در زمان بازی های صنعت نفت با تیم های پایتخت نشین حتی یک طرفدار این دو تیم هم در استادیوم وجود ندارد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم با وجود این که کاسیمیرو دیگر هیچ کمکی نمی تواند به صنعت بکند و اصطلاحا او بریده اما مربی جدید هم فقط در قالب یک مسکن می تواند به این تیم قعر جدولی کمک کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال مس در پایان در پاسخ به این سوال که تکلیف درگیری های شما با این باشگاه به کجا کشید گفت: علیرغم اینکه دوست نداشتم کار به کمیته انضباطی بکشد اما بعد از شکایت مدیران باشگاه مس قرار است فردا در جلسه کمیته انضباطی موضوع شکایت آنها از من و من از آنها پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز