خبرگزاری کار ایران

تجربه استقلال بیشتر است؛

پورحیدری: قلعه‌نویی تدابیر خاصی برای دربی 76 دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۰۲

نتیجه این بازی به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و اینکه بگوییم استقلال صدرنشین و پرسپولیس در میانه جدول قرار دارد، پس برد استقلال محتمل‌تر است به هیچ‌وجه صحیح نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال بااشاره به کری خوانی‌های کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس گفت: معمولا این کری خوانی‌ها قبل از دربی عادی شده، اما باید صبر کرد و دید روز مسابقه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: من امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و هر دو تیم با حفظ آرامش به ارائه یک بازی زیبا بپردازند. هر دو تیم این توانایی را دارند که یک بازی زیبا و بدون حاشیه را ارائه کنند، من هم امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی ادامه داد: نتیجه این بازی به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست و اینکه بگوییم استقلال صدرنشین و پرسپولیس در میانه جدول قرار دارد، پس برد استقلال محتمل‌تر است به هیچ‌وجه صحیح نیست. این مسابقه شرایط خاص خود را دارد. هر تیمی که بتواند با آرامش و حاشیه کمتر به انجام کارهای تاکتیکی خود بپردازد پیروز خواهد شد. کسب 3 امتیاز در این مسابقه فقط بستگی به آرامش تیم‌ها دارد.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به تجربه بالای قلعه‌نویی برای چنین بازی بزرگی اظهار داشت: هم قلعه‌نویی و هم دستیارانش و همینطور بازیکنان استقلال تجربه بالایی را دارند. قلعه‌نویی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی بارها در مسابقه دربی حضور داشت. در طول هفته هم تلاش فراوانی کرده تا تیم آرامش خود را حفظ کند و بتواند در روز مسابقه برابر پرسپولیس 3 امتیاز را به دست بیاورد. استقلال نیاز شدیدی به 3 امتیاز این دیدار دارد شکی نیست.

پور حیدری تاکید کرد: در سوی دیگر میدان پرسپولیس هم پس از تغییراتی که در کادر فنی خود ایجاد کرد، توانست خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد. در کل هر دو تیم بدنبال 3 امتیاز هستند، در این بین می‌توانم بگویم تجربه استقلال بیشتر از پرسپولیس است گرچه در تیم پرسپولیس هم بازیکنان با تجربه‌ای وجود دارد.

وی درخصوص اظهارات گل‌محمدی که گفته بود با اختلاف دو گل پرسپولیس را شکست می‌دهیم، اظهار داشت: به هر حال در آستانه چنین مسابقاتی هر کس اظهارنظر خاصی می‌کند اما ما باید صبر کنیم ببینیم در طول 90 دقیقه مسابقه چه اتفاقاتی می‌افتد.

این پیشکسوت استقلال درخصوص اینکه گل‌محمدی اعلام کرده برای دربی برگ برنده‌ای رو خواهد کرد، اظهار داشت: مطمئنا هر تیمی برای این مسابقه شرایط و برنامه‌ریزی خاصی دارد و یحیی گل‌محمدی هم مطمئنا برای این مسابقه برنامه‌ریزی ویژه‌ای را انجام داده است. در سوی دیگر قلعه‌نویی هم مطمئنا با تجربه بیشتری که نسبت به کادر فنی حریف دارد تدابیر خاصی را برای این مسابقه اندیشیده است.

مدیرفنی تیم استقلال درخصوص شرایط آمادگی فرهاد مجیدی گفت: خوشبختانه مجیدی شرایط خوبی دارد و در کنار تیم کارش را انجام می‌دهد اما اینکه روز مسابقه برابر پرسپولیس به میدان برود بستگی به نظر و برنامه قلعه‌نویی دارد.

پورحیدری درخصوص خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی گفت: رحمتی طی 4- 5 سال اخیر بازی‌های زیادی را برای تیم ملی و در رده باشگاهی انجام داده و فشار زیادی را تحمل کرده، به همین خاطر اعلام کرده از تیم ملی خداحافظی می‌کنم. البته او کار اشتباهی را انجام داد اما انتظار می‌رفت کادر فنی تیم ملی بعد از برگزاری جلسه‌ای با وی اعلام می‌کرد دیگر رحمتی را به تیم ملی دعوت نمی‌کنیم.

وی افزود: انشاالله تیم ملی با کسب امتیازات لازم در 3 بازی پیش رو به جام‌جهانی صعود کند اما اگر خدایی نکرده این اتفاق نیفتاد کارلوس کی‌روش باید پاسخگو باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز